آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۰
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

تکواندوکاری که بی خیال تیم ملی شد

بهنام اسبقی دارنده مدال طلای جهان، قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی که همواره یکی از مهره های اصلی تیم ملی تکواندو بوده، این روز ها منتظر تصمیم سرمربی تیم ملی برای بازگشت به اردوست.

او که مدتی است مورد غضب سرمربی تیم ملی قرار گرفته، از بازگشت به اردوی تیم ملی تکواندو ناامید شده است.

بهنام اسبقی در گفت و گویی با میزان، در خصوص این که سرانجام از سوی فدراسیون تماسی با او گرفته شد یا خیر، گفت: متاسفانه هیچ کس از من سراغی نمی گیرد و معلوم نیست عاقبت من در تکواندو چه می شود. فعلا انفرادی تمرین می کنم و از آینده خبری ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امکان دارد به تیم ملی برگردد گفت: دیگر بی خیال تیم ملی شدم و بعید می دانم کسی برای بازگشتم تلاش کند. نمی دانم چرا کار به اینجا کشید، اما با این شرایطی که می بینم، کسی نگران من نیست.

ملی پوش سابق تکواندو در واکنش به صحبت های مسئولان تکواندو گفت: دیگر تصمیمات آقایان برایم اهمیتی ندارد و سعی می کنم کمتر به این موضوع فکر کنم و باید منتظر باشم تا شاید فرجی شود! حدود سه ماه است که رئیس فدراسیون را ندیدم و امیدوار بودم شاید او برای ما کاری بکند که گویا اشتباه می کردم. وی درخصوص این که قصد حضور در ترکیب تیم تکواندوی سایر کشور ها را دارد یا خیر، گفت: فعلا خبری نیست و قصد دارم تمریناتم را در ایران ادامه دهم و شایعات مطرح شده را تائید نمی کنم.