آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۰
فوتبال ایران
۱۱

ادای دین شمار ه 8 برای استقلالی شدن

جباری: این بهترین کادر فنی است

مجتبی جباری بازی ساز استقلال که هنوز به فرم ایده آلش نرسیده، در بازی با سایپا عملکرد خوبی نداشت. البته منصوریان این بازیکن را خیلی زود تحت فشار قرار داد. با این که به نظر می رسید او زمان بیشتری نیاز دارد ولی سرمربی استقلال در مصاحبه های مختلف گفت جباری اینقدر خوب بوده که می تواند برای استقلال بدرخشد! با این حرف سرانجام جباری مقابل سایپا فیکس بازی کرد و نمایش بدی داشت. اما مهم ترین نکته مصاحبه جباری پس از بازی بود.

مجتبی که کمتر مصاحبه می کند، به جمع خبرنگاران رفت تا از منصوریان حمایت کند. وقتی او به استقلال آمد بعضی ها می گفتند مجتبی آمده تا در روزهای سخت پشت منصوریان باشد. در واقع یکی از دلایلی که منصوریان پذیرفت او آبی پوش شود همین بوده است! حالا بخشی از حرف های مجتبی را بخوانید: «فقط برای این آمدم صحبت کنم که از تماشاگران مان بخواهم به این تیم فرصت دهد. سال های زیادی در استقلال بودم و اعتقادم این است که این تیم با این کادر، بازیکن و مربی خیلی بهتر از حتی تیم هایی هست که من با آن قهرمان شدم. کادر فنی مان با برنامه کار خود را انجام می دهد و بازیکنان هم همگی کیفیت بالایی دارند، اما متاسفانه الان روی نوار بدشانسی هستیم و موقعیت هایمان گل نمی شود.»

او در بخش دیگری از حرف هایش، صحبت های منصوریان را تکرار کرد: «در زمین بد تمرین می کنیم. دوست ندارم الان این صحبت ها را بگویم اما باور کنید از زمانی که از استقلال رفتم و تا زمانی که آمدم هیچ پیشرفتی از لحاظ امکاناتی در این باشگاه ندیدم و مشکلات بیشتر شده است.» منصوریان یکسال است این حرف را می زند و به نزدیکانش هم می گوید آن را تکرار کنند تا سرانجام استقلال صاحب زمین شود. جباری همچنین گفت باشگاه به آنها پولی نداده است و بدبین ها می گویند این حرف او برای تحت فشار قراردادن باشگاه است تا فکر برکناری منصوریان را از سر خارج کند!