آرشیو یکشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۹۰۱۳
ورزش
۱۱

گوناگون

پنجعلی: به برد پرسپولیس امیدوارم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: فوتبال ایران متاسفانه اسیراحساسات شده است و این موضوع را می توان دررفتار بازیکن و هوادارتشخیص داد. پنجعلی گفت:پرسپولیس می تواند از سد الاهلی بگذرد. تنها موضوع مهمی که الان باید به آن توجه ویژه کرد حمایت همه جانبه ازتیم است.

قهرمانی معظمی درجاده

اولین مرحله ازرقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری جاده دربخش استقامت با قهرمانی آروین معظمی به پایان رسید. قادر میزبانی دوم شد و بهنام ملکی دررده سوم ایستاد. وزنه برداران دربیمه رازی حضور کیانوش رستمی، سهراب مرادی، علی هاشمی و بهداد سلیمی در ترکیب تیم تازه وارد بیمه رازی برای حضور در لیگ برتر قطعی شد.

مهاجم استقلال درراه یونان

بهنام برزای مهاجم فصل گذشته تیم استقلال بعد از پشت سر گذاشتن مذاکرات ابتدایی اش با یک تیم یونانی، به منظور نهایی کردن این مذاکرات وعقد قرارداد امروزعازم یونان می شود.

شکایت تاج از فریادشیران

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از طریق وکیل خود به خاطر اظهارات اخیر نادرفریادشیران ازاو به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد.فریادشیران مربی پیشین تیم ملی دراین باره گفت: به خاطر یک مصاحبه از من شکایت شده است. من می خواهم بگویم آقای تاج! اگر من فوتبالی از شما انتقاد نکنم، کوچه بازاری ها، کاسب ها یا پزشک می خواهد انتقاد کند؟!

ادهم درعمان سوت خواهد زد

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ادهم مخادمه، داوراردنی، دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و الاهلی را قضاوت می کند.این دیدار قراراست سه شنبه هفته جاری ساعت 20:30 در مسقط برگزار شود.

اصفهانیان: عملکرد داوران مثبت بود

رئیس کمیته داوران گفت:تا هفته چهارم 32 بازی برگزار شده و شاید 2 مورد داشتیم که قضاوت خوبی نکردند و اشتباه فاحش داشتند،به هرحال داوراشتباه می کند و این جزیی از فوتبال است. اصفهانیان اظهار داشت: حرف و حدیث تا هفته چهارم زیاد بود، نمی شود با حرف و حدیث برخی از کارشناسان در مورد داوری صحبت کرد. من عملکرد داوری را مثبت ارزیابی می کنم،داوران ما با کمترین امکانات و بدون چشمداشتی بیشترین زحمت را می کشند،ولی متاسفانه برخی افراد نمی دانم چرا فقط به داوراعتراض می کنند؟!