آرشیو دوشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۸۵
احزاب
۶
خبر کوتاه

روحانی پاسخ مناسبی به مردم بدهد

منبع: ایلنا

رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اعلام کرد روحانی اکنون با پشتوانه رای بالا که برخاسته از گفتمان اصلاح طلبی است باید با همراهی مجلس شورای اسلامی به مطالبات بحق مردم پاسخی درخور شان ملت بزرگوار ایران بدهد. محمدرضا عارف که قرار بود در مراسم تقدیر از اعضای ستاد اصلاح طلبان تهران سخنرانی کند به دلیل حضور در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس پیامی را به این مراسم ارسال کرد.

در این پیام آمده است: بروز برخی اقدامات ناخوشایند و غیراخلاقی مانند طرح شعارهای عوام فریبانه برای کسب آرا و ارایه لیست های موازی با استفاده از شعارهای بعضا اصلاح طلبانه موجب آن شد که بسیاری از اصلاح طلبان با نگرانی های جدی روبه رو شوند.

اما نتیجه انتخابات نشان داد که مردم ما از چنان بلوغ فکری و سیاسی برخوردارند و به چنان سطحی از ادراک اجتماعی رسیده اند که هیچ یک از این اقدامات و دیگر اقدامات برای سوق دادن رای آنها به جهتی خاص، تاثیری بر خواست آنان نخواهد داشت. عارف همچنین گذر موفق اصلاح طلبان از آزمون وفاق، همدلی و گذشت را به عنوان نکته مهمی عنوان و اعلام کرد: تجربه دهه های گذشته نشان داده است که هرگاه اصلاح طلبی با همدلی و فداکاری همراه بوده، توانسته است از سخت ترین گذرگاه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی عبور کند و بر عکس هر زمان که وفاق لازم بین آنها وجود نداشته است، رقیبان توانسته اند میدان داری کرده و آسیب های جدی بر این تفکر و جریان اصیل مردمی وارد نمایند.

رییس جمهور محترم، جناب آقای دکتر روحانی اکنون با پشتوانه رای بالا که برخاسته از گفتمان اصلاح طلبی است باید با همراهی مجلس شورای اسلامی به مطالبات به حق مردم پاسخی درخور شان ملت بزرگوار ایران بدهد.