آرشیو دوشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۲
حوادث
۱۹

انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در تهران

فرمانده انتظامی تهران از انهدام دو باند قاچاق موادمخدر سنتی و صنعتی در تهران خبر داد.

به گزارش جام جم، سردار حسین رحیمی در تشریح فعالیت اعضای این دوباند گفت: نخستین باند شش عضو داشت که مواد را از مرز و از عمق کویر وارد کشور کرده و به تهران انتقال می دادند.

وی با اشاره به این که پنج عضو این باند شناسایی و دستگیر شدند، افزود: یکی از اعضای اصلی این باند قاچاق موادمخدر به خارج از کشور متواری شده است که تلاش ها برای ردیابی و دستگیری وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که یکی از دغدغه های شهروندان برخورد با خرده فروشان موادمخدر است، تصریح کرد: در این رابطه طی چند روز گذشته و با کار اطلاعاتی انجام شده 200خرده فروش موادمخدر در مناطق مختلف پایتخت دستگیر شده اند.

وی به دستگیری دو عضو باند فروش گل در تهران اشاره کرد و افزود: در همین ارتباط یک باند توزیع ماده مخدر گل نیز که بتازگی فعالیت خود را در تهران آغاز کرده بود، شناسایی و منهدم شد. دو عضو اصلی این باند دستگیر و از آنها دو قبضه سلاح(کلاشینکف و کلت) به همراه 25 کیلوگرم ماده مخدر گل نیز کشف و ضبط شد.

به گفته رحیمی، در حال حاضر قیمت هر کیلو گل در تهران هشت میلیون تومان است و این مواد گرمی 30 هزار تومان خرید و فروش می شود.