آرشیو دوشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۲
حوادث
۱۹

پلیس در تعقیب قاتل آمنه

پلیس برای شناسایی مرد جوان که پس از قتل همسرش متواری شده است، از مردم درخواست کمک کرد. با گذشت شش ماه از جنایت، تلاش پلیس برای دستگیری قاتل بی نتیجه مانده است.

به گزارش جام جم، ساعت 8 صبح 16 بهمن سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع قتل در خیابان مرزداران، خیابان ابراهیمی به کلانتری 139 مرزداران اعلام شد. با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد زنی 30 ساله به نام آمنه در داخل خانه اش با ضربات متعدد جسم تیز به قتل رسیده است.

پدر مقتول که با حضور در محل جنایت با جسد دخترش مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، پس از حضور کارآگاهان در صحنه جنایت به آنها گفت: طبق روال هر روز برای بردن دخترم به محل کارش، به دنبال او رفتم اما او از خانه اش بیرون نیامد. چند بار زنگ خانه را زدم اما او در را باز نکرد. چند بار با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم اما باز هم پاسخگو نبود. به همسرش زنگ زدم اما او نیز تلفن همراهش را پاسخ نداد. سریع به مدرسه نوه ام هلیا رفتم و کلید خانه شان را گرفتم. هلیا گفت پدرش او را طبق روال هر روز به مدرسه رسانده است. بسرعت خودم را به خانه دخترم رساندم و وارد خانه شدم. پس از ورود به خانه، دخترم را داخل اتاق خواب در حالی که یک قبضه چاقوی آشپزخانه هنوز در قفسه سینه اش قرار داشت، پیدا کردم.

همزمان با این جنایت ابوالفضل، همسر مقتول ارتباطش را با همکاران و خانواده اش قطع کرده و به محل نامشخصی رفته بود.

در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی و دستگیری همسر مقتول به عنوان تنها مظنون و متهم پرونده، درخواست انتشار بدون پوشش تصویر «ابوالفضل. ش» از سوی قاضی سجاد منافی آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران صادر شد.

پلیس آگاهی تهران از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این شخص به عنوان قاتل فراری شده و اطلاعاتی در خصوص نشانی و محل مخفیگاه یا محل های تردد وی دارند درخواست کرد هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.