آرشیو دوشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۲
سینما
۱۲
سینمای جهان

وودی آلن و فیلم جوان پسند تازه

کیکاووس زیاری

شرکت اینترنتی آمازون که تهیه کننده فیلم جدید سینمایی وودی آلن است، می گوید این درام اجتماعی حال و هوایی جوان پسند خواهد داشت.

شنیدن چنین چیزی در رابطه با فیلمی از وودی آلن، البته کمی عجیب و غریب است. اما ترکیب بازیگرانی که تا به حال برای بازی در فیلم انتخاب شده اند، باعث می شود کمی در این رابطه مکث شود! الی فانینگ، سلنا گومز و تیموتی چالامت سه بازیگری هستند که قرار است نقش های اصلی فیلم آلن را به عهده بگیرند. این مساله نشان می دهد گفته شرکت آمازون چندان هم دور از واقعیت نیست. وودی آلن مثل همیشه ترجیح داده درباره کار تازه اش سکوت کند و با بی خبر گذاشتن رسانه ها از چند و چون داستان و ماجرا، هیجانات مربوط به پروژه تازه اش را بالا ببرد. این فیلم هنوز نامی هم ندارد و با عنوان «پروژه 2017 آلن» شناخته می شود. همکاران آلن هم از مصاحبه با رسانه ها منع شده و اجازه خبررسانی درباره نقش خود و داستان فیلم را ندارند.

فیلم بدون نام آلن در حالی وارد مرحله تولید می شود که هنوز تماشاگران ساخته جدید او، واندر ویل را ندیده اند. این فیلم که آماده نمایش است، اولین نمایش خود را در یکی از جشنواره های بین المللی پیش رو خواهد داشت. کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک، بازیگران اصلی این درام هستند و داستان آن در دهه 50 میلادی اتفاق می افتد. به همین دلیل، نشریه اسکرین اینترنشنال احتمال می دهد داستان فیلم بدون نام آلن هم در همین محدوده زمانی رخ دهد. آلن در دو سال اخیر دو فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی خود را با همکاری شرکت آمازون ساخته است. او در گفت وگوهای تازه اش از این همکاری ابراز رضایت کرده و گفته تهیه کنندگانش با او همکاری و همراهی لازم را داشته اند. هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری همکاری مشترک تازه آلن و آمازون تعیین نشده است.