آرشیو چهارشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۴
شهرستان ها
۷

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص): 60 درصد آزادراه خرم آباد - اراک تاکنون احداث شده است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: پروژه آزادراه خرم آباد - اراک که به حلقه مفقوده آزادراه خلیج فارس مشهور است، حدود 60 درصد پیشرفت دارد که تلاش می کنیم هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

خرم آباد - خبرنگار کیهان: سرتیپ عبادالله عبداللهی در بازدید از پروژه آزادراه خرم آباد - اراک در جمع خبرنگاران گفت: با ساخت این پروژه مسیر خرم آباد به بروجرد بیش از 30 کیلومتر کاهش می یابد و با توجه به اینکه همانند آزادراه قم - تهران دارای 6 خط رفت و برگشت است، ایمنی رانندگی و سرعت تردد در آن نیز بالا است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) افزود: اجرای این پروژه در حفظ محیط زیست، کاهش مصرف سوخت، صرفه جویی در وقت و رونق اقتصادی بسیار مهم است

عبداللهی افزود: بزرگ ترین تونل کشور ازنظر طول دراین پروژه احداث می شود و اجرای این پروژه با 6 باند رفت و برگشت کار سختی است. اما با کیفیت بسیار عالی و با پیشرفت بسیار خوب در حال اجرا است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: مسیر احداث آزادراه صعب العبور بوده و سختی کار بالاست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سفر به خرم آباد از پروژه سد تاج امیر در نورآباد لرستان، دیدن کرد. سد «تاج امیر» لرستان هم اکنون 30 درصد پیشرفت دارد و کمتر از یک سال است ساخت سد شروع شده و از برنامه زمانبندی جلوتر است.

عبداللهی درمورد سد معشوره در کوهدشت گفت: وضعیت پروژه های استان از بعد پیگیری و حمایت مسئولان بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد در دولت دهم آغاز و در دولت یازدهم نیز رئیس جمهور و مسئولان قول اجرا آن را دادند اما با گذشت 6 سال هیچ اتفاقی نیفتاده و همچنان قرارگاه هزینه می کند که با استمرار این وضعیت احتمال تعطیلی کامل ساخت سد معشوره وجود دارد.