آرشیو چهارشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۷۶
اقتصادی
۶

گزیده

بیطرف متهم اصلی گتوند نیست

پدر جغرافیای ایران تصریح کرد: آقای حبیب الله بیطرف در ساخت سد گتوند مقصر نبود باید سراغ کارشناسانی رفت که این کار را به ایشان توصیه کرده بودند. پرویز کردوانی به ایرنا گفت: وزیران چون خود از ابتدا در این حوزه کار نکرده اند طبعا نمی توانند اشراف کامل داشته باشند و در این باره به گزارشات کارشناسان اعتماد می کنند. این کارشناسان حوزه آب و سدسازی بودند که باید ایشان را در این باره روشن و مطلع می کردند که به هر دلیلی نکردند.

عزم مشترک برای پیشرفت آزاد راه تهران - شمال

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی علت پایین بودن سرعت پیشرفت طرح آزادراه تهران – شمال تا سال 1393 را نبود اراده مشترک بین دولت و بنیاد مستضعفان ذکر کرد و گفت: عزم مشترک سه سال اخیر موجب شد پیشرفت کار در این مدت به 80 درصد برسد. به گزارش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، «محمد سعیدی کیا» در پاسخ به سوالی درباره آزادراه تهران - شمال گفت: آزادراه تهران – شمال از جمله طرح هایی است که توسط بنیاد مستضعفان در حال ساخت است.

بودجه 97 استارت خورد

در جلسه اخیر ستاد بودجه، مدیران سازمان برنامه و بودجه بررسی و پیگیری لایحه بودجه 1397 را در دستور کار قرار دادند. به گزارش ایسنا، کمتر از چهار ماه دیگر به زمان قانونی تحویل لایحه بودجه سال 1397 باقی مانده است.

موج غیراستاندارد بودن آب های بسته بندی

اداره کل استاندارد استان تهران از توقیف آب معدنی با نام تجاری «به آب – آکوا آلتورا» به دلیل نشان جعلی و نیز غیراستاندارد بودن خبر داد.تولیدکننده متخلف آب معدنی مذکور به رغم ابطال پروانه استاندارد این فرآورده در ماه های گذشته اقدام به تولید کالای غیراستاندارد و جعل نشان استاندارد روی بسته بندی خود کرده و به دلیل همین تخلف به دادگاه معرفی شده است.