آرشیو چهارشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۱۶
ورزش
۱۱

گوناگون

اقدام ارزنده ملی پوش کشتی

سعید عبدولی فرنگی کار ایران مدال برنز خود دررقابت های قهرمانی جهان را به شهید مدافع حرم محسن حججی که چند روز پیش توسط گروه تروریستی داعش پس ازاسارت به شهادت رسید، تقدیم کرد.

هادی پور مدال طلا گرفت

آرمین هادی پور تکواندوکار تیم دانشجویان ایران با غلبه بر حریفی از کره جنوبی به عنوان قهرمانی رسید و اولین مدال کاروان کشورمان دررقابتهای یونیورسیاد را کسب کرد.

بازیکن استقلال ازایران رفت

سرور جپاروف، هافبک سرشناس ازبکستانی استقلال ایران را به مقصد کشورش ترک کرد تا در اردوی آمادگی تیم ملی ازبکستان برای بازی با چین وکره حاضر شود.

کشتی گیران آزاد درفرانسه

اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های جهانی، دیروز وارد کشورفرانسه شد. رقابتهای کشتی آزاد ازروز جمعه در پاریس آغاز می شود.

مارسیال: پوگبا به توپ طلا می رسد

هموطن وهم‎تیمی پل پوگبا معتقد است او می‎تواند به زودی برنده توپ طلا باشد و درحال حاضر هم بهترین هافبک دنیا است. مارسیال، بازیکن فرانسوی تیم منچستریونایتد گفت: اگرپوگبا به همین سبک بازی کردنش ادامه دهد به نظرم می‎تواند در 5 سال آینده برنده توپ طلا شود.

مهاجم استقلال در آلومینیوم

مهاجم استقلال به صورت قرضی به تیم لیگ یکی آلومینیوم اراک پیوست.آقایی درراستای جذب بازیکنان جدید درتابستان جاری با قراردادی 5 ساله به استقلال پیوسته بود.

پیروزی تیم دانشجویان

تیم والیبال دانشجویان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات دانشجویان جهان دیروز در تایوان به مصاف آرژانتین رفت که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود ایران خاتمه یافت.

داورزنی: نظم دروالیبال اثرگذاراست

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: مشکلات نقدینگی، پایبندی باشگاه ها به قراردادهای بازیکنان و نظم و انضباط درلیگ درموفقیت تیم ملی بسیارموثراست. داورزنی اظهار کرد: یکی ازعوامل بسیار اثرگذار بر موفقیت های تیم ملی و داشتن تیم قدرتمند درسطح جهانی داشتن لیگی پویا است. باید در شش ماهه دوم سال که لیگ برگزار می شود شرایطی را فراهم کنیم تا همه چیز درانضباط کامل برگزار شود. اگرلیگی نامنظم را برگزارکنیم نتیجه آن تیم ملی ضعیف خواهد بود. نقش لیگ برتر درموفقیت ها بسیارپررنگ است.