آرشیو چهارشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۷۶
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

ماجراهای گلابی

بعضی وقت ها به جای خبرها این عکس ها هستند که در توئیتر حسابی داغ می شوند، مثلا عکس یکی از نماینده های مجلس که وسط جلسه، مشغول خوردن گلابی است.

#قاضی پور

نماینده ارومیه تاکنون حاشیه های بسیاری داشته است. از کتک زدن خبرنگار تا... اما حالا عکسی از او در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که مشغول خوردن میوه گلابی است. کاربران توئیتر با این عکس شوخی های زیادی کردند اما وقتی دیروز سخنان قاضی پور منتشر شد که گلابی خورده ام تا توجه وزیر کشاورزی را به صادرات بی رویه میوه جلب کنم (نقل به مضمون) دیگر کیف بسیاری از کاربران توئیتر کوک شد و تا توانستند با قاضی پور و این حرفش شوخی کردند.

#ساسان آقایی

اما یکی دیگر از موضوعاتی که این روزها درباره اش توئیت می شود بازداشت ساسان آقایی روزنامه نگار روزنامه اعتماد است. الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد که خودش هم در توئیتر حضور دارد، از سوی کاربران توئیتر فراخوانده شد و از او خواستند وضعیت این روزنامه نگار را پیگیری کند.

#چسب هل

ماجراهای چسب هل هم که همچنان ادامه دارد. پیگیری هایی شده است و دفاع رئیس کارخانه، آنقدر تعجب کاربران را برانگیخته که اوضاع بدتر شده است. همچنان عکس هایی از کارخانه رد و بدل می شود و ویدئوی دفاع نظری از کارخانه و عملکردش و مصاحبه هایش همچنان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. خیلی ها همچنان نگران وضعیت آن کارخانه هستند و امیدوارند که شرایط کارگران بهتر شود.

#حافظی

با تمام شدن دوره شورای چهارم شهر تهران و خداحافظی رحمت الله حافظی یکی از نمایندگان شورا که به زعم اهالی توئیتر طی دوران نمایندگی اش به دنبال حق بود و پرده از فسادهای بسیاری برداشت، هشتگ حافظی تشکر داغ شد. کاربران بسیاری با نوشتن جملاتی تشکرآمیز از او به خاطر انصاف، پاکدستی و پیگیری هایش قدردانی کردند.