آرشیو پنجشنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۷۷
خوانندگان
۱۶

خوانندگان و مسئولان

کلاهبرداری به نام بیمه سلامت

خانم سلطانی از کرج: با مردم تحت عنوان بیمه سلامت، آریانا یا غیره تماس گرفته می شود و با فریب مردم اقدام به گرفتن مدارک می کنند و پس از ارسال مدارک توسط مردم و گرفتن کارت این بیمه ها متوجه می شوید که این بیمه ها آن خدماتی که عنوان می کنند، ندارند و همه آنها دروغ می گویند. می خواستم از طریق روزنامه شما به مردم اطلاع رسانی کنید که فریب این قبیل بیمه ها را که تحت عنوان بیمه سلامت است، نخورند.

قانون دو تابعیتی ها

مخاطبی در تماس با روابط عمومی: اخیرا در روزنامه ها نوشته اند که 147 نماینده خواستار تجدیدنظر در قوانین تابعیت شده اند. می خواستم بگویم که مگر خود مجلس در این باب متولی امر نیست. الآن در کشورهای دنیا در مورد تابعیت تصویب کرده اند دو تابعیتی مورد کاملا معمولی است و نمی دانم در ایران چرا نباید چنین چیزی داشته باشیم. در حالی که دولت های غربی هر روز علیه ایرانی ها قانون تصویب می کنند و به نوعی پای ایرانی به امریکا و اروپا بریده می شود چرا ما باید ایرانی هایی که در خارج می توانند باعث افتخار ما شوند، به اسم دو تابعیتی مانعی بر سر راه آنها باشیم.

قطع بیمه قالیبافان خانگی

خانم پاپی در تماس با ما: از استان لرستان به تهران مراجعه کردم. مدت 8 سال است که بیمه قالیبافی ام رو واریز کردم ولی اخیرا بیمه قالیبافی رو قطع کردن. من هیچ کار دیگه ای هم بلد نیستم اگه این بیمه وصل نشود قالیبافی را باید کنار بگذارم. لطفا به مسئولان بگویید فکری به حال ما کنند تا این صنعت به فراموشی سپرده نشود و هم اینکه زنان شاغل در این صنف بیکار نشوند.