آرشیو پنجشنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۵
سینما
۱۲

راش

نکوداشت لیلا حاتمی در کانادا

مراسم بزرگداشت لیلا حاتمی، بازیگر سینما، داور جشنواره کن و عضو آکادمی اسکار در سالن کی میک شهر ونکوور کانادا برگزار شد.

این مراسم که به همت دکتر امیرهوشنگ هاشمی، نویسنده و منتقد سینما و عضو هیات داوران جشن حافظ در روز دوشنبه برگزار شد، با استقبال گسترده علاقه مندان سینمای ایران و ایرانیان مقیم کانادا روبه رو شد.

در این مراسم، خانم بویین ما ضمن قرائت پیام های جان هورگان نخست وزیر و لیزا بیر وزیر فرهنگ ایالت بریتیش کلمبیا، تقدیرنامه ای رسمی از طرف دولت کانادا به لیلا حاتمی به پاس فعالیت ها و دستاوردهای ارزنده در دنیای هنر اهدا کرد.

این رویداد در ادامه مسترکلاس لیلا حاتمی روز 15 آگوست و با نمایش فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین برگزار شد و پس از پایان نمایش این اثر سینمایی، لیلا حاتمی به همراه جنیفر کلمنس، مدیر دپارتمان بازیگری مدرسه سینمایی ونکوور به سوالات حاضران که عمدتا از جنس مخاطبان آکادمیک و دانشجویان بودند، پاسخ داد. در این مراسم همچنین تقدیرنامه پارلمان کشور کانادا به مناسبت حضور لیلا حاتمی در این کشور، توسط فین دانلی، نماینده پارلمان کانادا به این بازیگر اهدا شد.

«همه چی عادیه!» آماده نمایش شد

کارگردان فیلم سینمایی «همه چی عادیه!» گفت: این فیلم سینمایی در بخش خصوصی تولید شده و به همین خاطر باید سریع تر اکران شود.

محسن دامادی، کارگردان فیلم سینمایی همه چی عادیه! در گفت وگو با تسنیم درباره وضعیت این فیلم سینمایی گفت: فیلم سینمایی همه چی عادیه! مرحله اصلاح رنگ را پشت سر می گذارد و بلافاصله پس از این مرحله نسخه تکمیل شده فیلم را به شورای پروانه نمایش ارسال می کنیم.

او درباره زمان اکران این فیلم گفت: فیلم سینمایی همه چی عادیه! در بخش خصوصی تولید شده و به همین خاطر باید سریع تر اکران شود؛ اما درباره زمان قطعی آن بعد از دریافت پروانه نمایش تصمیم گیری می کنیم.

عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، رضا رویگری و... بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همه چی عادیه، روایتگر داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می کند. او مجبور به فعالیت در مشاغلی می شود که دانش و تجربه ای از آنها ندارد.