آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۷
صفحه آخر
۱۲

انصارالله: عامل تداوم جنایات آل سعود در یمن کسی نیست جز سازمان ملل

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به کشتار ده ها غیرنظامی دیگر کشورش در حملات جنگنده های سعودی به صنعا گفته سازمان ملل عامل تداوم جنایت های عربستان علیه مردم یمن است.

انصارالله یمن بار دیگر از عملکرد سازمان ملل متحد در قبال جنایت های بی پایان سعودی ها در یمن انتقاد کرده است. به گزارش فارس، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله در واکنش به جنایت تازه ائتلاف سعودی در صنعا که ده ها غیرنظامی طی آن به خاک و خون کشیده شدند تاکید کرده که سازمان ملل با بی توجهی به جنایت های این ائتلاف مسئول تداوم کشتار مردم یمن است.

وی ادامه داد، «سازمان ملل با سرپوش گذاشتن بر جنایت های ائتلاف آمریکایی- عربستانی در یمن، عامل تداوم «جنایت های وحشتناک» این ائتلاف در حق مردم یمن و ملت های منطقه است که آخرین آن حمله به صنعا بود.»

عبدالسلام در ادامه تاکید کرده که سازمان ملل در دعوت برای تحقیق در خصوص جنایت های ائتلاف آمریکایی- سعودی در یمن جدی نیست. به گفته سخنگوی انصارالله «نمی توان روی سازمان ملل حساب باز کرد، ملت یمن به مقاومت خود در برابر تجاوزات آمریکا و عربستان ادامه خواهند داد.»

ائتلاف ضد یمن به رهبری آل سعود روز چهارشنبه و طی حملات هوایی به خوابگاهی در شهرستان ارحب صنعا، 48 غیر نظامی را به شهادت رساند و بیش از 10 نفر دیگر را زخمی کرد. این ائتلاف بلافاصله در حمله ای دیگر به منطقه «عطان» شهر صنعا 18 نفر از اهالی این منطقه را به شهادت رساند و 20 نفر دیگر زخمی شدند.

انصارالله یمن هم برای مقابله با جنایات سعودی فراخوان داد که طی آن هزاران نفر به جبهه های جنگ پیوستند. شمار زیادی از مردم یمن نیز با رساندن پول، مواد غذایی و... به کمک انقلابیون یمن شتافتند.