آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

مالیات آمریکایی ها در توالت های ترامپ!

سرویس مخفی آمریکا هزاران دلار از بودجه دولت این کشور را به منظور اجاره توالت های سیار برای دونالد ترامپ هزینه کرده است.

به گزارش نیویورک پست، سرویس مخفی آمریکا هزاران دلار برای اجاره توالت های قابل حمل برای «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا هزینه کرده است.

بنا برگزارش «یو اس ای تودی» سرویس مخفی آمریکا زمانی که ترامپ برای گذراندن تعطیلات به نیوجرسی رفته بود، 7100 دلار برای اجاره توالت های لوکس شرکت «Imperial Restrooms» هزینه کرد. این شرکت در فلوریدا است، اما دفاتری در نیوجرسی دارد.

«برد بینوم»، سخنگوی سازمان تحقیقاتی «پک امریکن بریج»، که فعالیت های جمهوری خواهان را زیر نظر دارد و عملی شدن وعده های انتخاباتی آنها را می سنجد، در این باره گفت: پیدا کردن راهی برای خرج دلارهای مالیاتی آمریکا برای اجاره توالت های سیار را به دونالد ترامپ بسپارید. این مرد دقیقا پول های ما را به توالت می ریزد!

سرویس مخفی آمریکا در سال جاری تقریبا 60 هزار دلار برای خرید کارت های گلف برای محافظت از دونالد ترامپ در زمین های گلف هزینه کرده است. این سرویس با کمبود بودجه برای پرداخت حقوق صدها کارمند خود در کاخ سفید مواجه شده است.

«راندولف آلس»، رئیس سرویس مخفی آمریکا، هفته گذشته به کارکنان خود گفت: برای پرداخت حقوق کسانی که در دوره ریاست جمهوری ترامپ صدها ساعت اضافه کاری کرده اند، می جنگد.