آرشیو دوشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۸
اخبار کشور
۳

دبیرکل حزب موتلفه:مردم دیگر نمی توانند معطل نتیجه برجام شوند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت جدید دیگر بهانه برجام و عملکرد دولت قبل را ندارد و باید با تلاش و کوشش به وعده های داده شده عمل کند، مردم نیز دیگر نمی توانند معطل نتیجه برجام شوند.

به گزارش تسنیم، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دولتمردان رفتار و منش فردی و جمعی خود را با ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر مقایسه کنند و ببینند چه میزان به خصوصیت های ساده زیستی، تبعیت از ولایت، وسواس نسبت به بیت المال، صرفه جویی در هزینه ها، اقتدار و صلابت در برابر دشمن، فروتنی با مردم، رعایت قانون و روحیه انقلابی و جهادی آن دو بزرگوار نزدیک هستند.

وی به آغاز به کار دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: دولت جدید دیگر بهانه برجام و عملکرد دولت قبل را ندارد و باید با تلاش و کوشش به وعده های داده شده عمل کند. مردم نیز دیگر نمی توانند معطل نتیجه برجام شوند.

حبیبی گفت: دولت فعلی دیگر نمی تواند مشکلات کشور را به گردن دولت قبلی بیاندازد، لذا لازم است توصیه های رهبر معظم انقلاب آویزه گوش همه دولتمردان قرار گیرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: امروز حامیان دولت و اصلاح طلبان نباید از پذیرش مسئولیت عملکرد دولت طفره بروند زیرا عملکرد دولت یازدهم، دوازدهم و شورای شهر پنجم به حساب آنها نوشته خواهد شد.

وی به تظاهرات ضد نژادپرستی در آمریکا اشاره کرد و گفت: دولت ترامپ تجلی تبعیض نژادی و نقض حقوق بشر در آمریکا و دیگر نقاط دنیاست. متاسفانه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل که با رشوه موضع گیری می کند، در برابر جنایات آمریکا و عربستان و رژیم های اسرائیل و نیجریه و میانمار و بحرین ساکت است و نقض مکرر حقوق بشر در این کشورها را نادیده می گیرد.

حبیبی تاکید کرد: اماکن نظامی جمهوری اسلامی همچنان که رهبر معظم انقلاب فرموده اند خط قرمز ماست. جمهوری اسلامی اجازه جاسوسی دوباره به بازرسان آژانس که بارها اطلاعات ایران را به دشمنان ما فروخته اند، نخواهد داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دولت باید با دیپلماسی انقلابی پاسخ یاوه گویی های آمریکا را با پشتوانه ملت رشید ایران بدهد.