آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۲۴
ورزش
۱۱

گوناگون

جشن صعود تیم ملی درآزادی

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: جشن حماسه صعود به جام جهانی، روز 14 شهریور در ورزشگاه آزادی، با شعار جشن همبستگی ایرانیان؛ برگزار خواهد شد.ایران روز سه شنبه درآخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی میزبان سوریه است.

قهرمانی بسکتبال درغرب آسیا

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران دررقابت های غرب آسیا به قهرمانی رسید. درروز آخر رقابت های جوانان غرب آسیا ایران برای کسب مقام قهرمانی به مصاف لبنان رفت و با کسب پیروزی در این دیدار به مقام قهرمانی رسید.

کشتی با طعم کیک تولد

تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان دررقابت های بین المللی جام مدوید شرکت می کند.این رقابت ها از روز 25 شهریور در کشوربلاروس برگزار می شود.همچنین همزمان با این رقابت ها جشن تولد 80 سالگی الکساندر مدوید قهرمان المپیک و جهان وهمدوره ای جهان پهلوان تختی برگزار می شود.

ملایی مدال جهانی کسب کرد

جودوکاروزن منهای 81 کیلوی کشورمان در رقایت های جهانی روی سکوی سوم ایستاد. سعید ملایی به نشان برنز دست یافت تا طلسم 10 ساله ناکامی جودوکاران ایران درجهان شکسته شود.

صادقیان به اسپور پیوست

هافبک سابق پرسپولیس که با سپیدرود به توافق نرسید دراولین جلسه تمرینی تیم جدیدش شرکت کرد. پیام صادقیان با قراردادی یک ساله به تیم عثمانلی اسپورترکیه پیوست تا وارد فاز جدیدی از دوران فوتبالی اش شود.

تجلیل از 145 مدال آور

کمیته ملی پارالمپیک فردا از 145 ورزشکاری که در هشت دوره اخیر بازی های پارالمپیک موفق به کسب مدال شدند، در مراسمی ویژه تجلیل خواهد کرد.

سپاهان به دنبال جذب کریمی

اخوان، سرپرست تیم سپاهان گفت: به زودی مذاکرات نهایی را با علی کریمی انجام خواهیم داد.هافبک 23 ساله تیم ملی سال گذشته از سپاهان جدا شد و پیراهن دیناموزاگرب را برتن کرد و در آستانه بازگشت به ایران قراردارد.

ژاپن هم به جام جهانی رسید

تیم ملی فوتبال ژاپن با شکست استرالیا جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.تیم ملی فوتبال ژاپن با کسب این پیروزی در صدر گروه باقی ماند و صعود خود را به جام جهانی قطعی کرد.