آرشیو دوشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۸۶
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

ë عدم افزایش یارانه: آقای کاووسی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند در عرض 5 سال یارانه ما را هیچ افزایشی نداده اند و همان رقم 5 سال قبل است، ولی در عرض این 5 سال تمام اجناس افزایش قیمت داشته است. 81 هزار تومان پول برق برای منزل ما آمده است. پول آب و تلفن هم همین طور است. گران شدن مرغ، گوشت هم همین طور است که مبلغ یارانه کفاف این هزینه ها را نمی دهد. آیا قیمت اجناس هم مثل قیمت 5سال گذشته است؟

ë انتقاد به بانک ها: آقای ممی نژاد در تماس با ما عنوان کردند که انتقادی به بانک ها دارم. دولت در حال حاضر سودهای بانکی را کاهش می دهد، اما آن تسهیلاتی که به مردم پرداخت کرده هیچ کاهشی در نرخ سود وام ها نداشته است. اگر قرار است سود بانکی پایین بیاید، پس باید سود وام های پرداختی نیز پایین بیاید. این چه وضعی است. حتی اگر تاخیر در پرداخت اقساط وام صورت گیرد، باید 6 درصد دیرکرد اقساط را پرداخت کنید.

ë انتقاد به اداره آب و فاضلاب: آقای جمشید وحدانی نیز چنین بیان کردند که اداره آب و فاضلاب به طور مرتب از مردم می خواهد در مصرف آب صرفه جویی کنند، در صورتی که در انجام ساخت و ساز ساختمان از آب لوله کشی استفاده می شود که به همین جهت اداره آب پول بیشتری از مردم دریافت می کند. آیا این صرفه جویی است؟