آرشیو دوشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۸۶
اقتصادی
۵

گزارش خبری

بهره برداری از 7 هزار واحد مسکن مهر در دو استان

7 هزار واحد مسکن مهر صبح یکشنبه در آیینی با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان های البرز و چهارمحال و بختیاری به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در آیین واگذاری این واحدها که در ماهدشت کرج برگزار شد، گفت که برای ساخت این واحدها بیش از 6 هزار میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان هزینه شده است.

تقی رضایی افزود: ساخت این واحدها ضمن تامین مسکن نیازمندان 9 هزار فرصت شغلی مستقیم و 12 هزار فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد کرد. 1120 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید

افتتاح 1120 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: از 22157 واحد مسکن مهر احداث شده در استان چهارمحال و بختیاری تا به امروز 21574 واحد تکمیل و به مالکین تحویل داده شده است.

وی افزود: 583 واحد باقیمانده در مراجع قضایی دارای پرونده هستند که در صورت رفع اختلافات قضایی موجود، استان چهارمحال و بختیاری پس از استان های زنجان و یزد سومین استانی خواهد بود که اختتامیه پرونده مسکن مهر را جشن خواهد گرفت.

اصغری مهرآبادی خاطرنشان کرد: عملیات زیربنایی و روبنایی اکثر محلات مسکن مهر در سطح کشور اعم از مساجد، مدارس، مراکزبهداشتی و کلانتری به پایان رسیده است. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی میزان تقاضای مسکن در سطح کشور را سالانه 900 هزار واحد اعلام کرد و افزود: در چهارمحال و بختیاری باید سالانه 1000 واحد مسکونی جدید برای تامین تقاضای بازار مسکن استان ایجاد شود.