آرشیو دوشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۸۶
حوادث
۲۲

اخبار

میلیون ها تومان خسارت در آتش سوزی کارخانه مواد پلاستیکی

گروه حوادث/ آتش سوزی گسترده یک کارخانه و انبار مواد پلاستیکی در جنوب پایتخت با تلاش آتش نشان ها مهار شد. این حریق میلیون ها تومان خسارت برجاگذاشت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»،غروب شنبه خبر آتش سوزی این کارخانه در خیابان منصور شرقی به آتش نشانی تهران اعلام شد. بلافاصله 7 تیم آتش نشانی راهی محل حادثه شده و پس از حدود 2 ساعت تلاش موفق شدند آتش را مهار و از سرایت شعله ها به خانه ها و واحدهای مجاور محل حادثه جلوگیری کنند. به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران، بر اثر آتش گرفتن لوازم پلاستیکی، دود بسیار غلیظی محدوده جنوب تهران را فرا گرفته بود. ضمن اینکه بخش زیادی از سقف های این کارخانه و انبارها نیز فروریخت که همین اتفاق عملیات مهار آتش را دشوار کرده بود. ملکی خاطرنشان کرد: در جریان مهار این حریق یکی از آتش نشان ها هنگام تخلیه دود و لکه گیری از ناحیه پا مصدوم شد که ماموران اورژانس مستقر در محل به درمانش پرداختند. سرانجام پس از گذشت بیش از 2 ساعت، کارخانه و انبار یک هزار و 500 متری لوازم پلاستیکی بدون تلفات جانی مهار شد و آتش نشانان به تخلیه دود و لکه گیری محل پرداختند. علت وقوع آتش سوزی از سوی کارشناس ها تحت بررسی است.

خودکشی دسته جمعی اشرار در لرستان خبر سال 94 بود

گروه حوادث / درپی انتشار خبر خودکشی اعضای باند اشرار لرستان پس از ملاقات با خانواده هایشان، که دیروز به نقل از سردار قنبری فرمانده سابق انتظامی استان لرستان منتشرشد به اطلاع می رساند این خبرمربوط به سال 94 بوده که متاسفانه در برخی سایت های خبری به عنوان خبر روز بازنشریافته بود که مورد استناد «ایران» هم قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان نیز گفت: خبر خودکشی دسته جمعی اشرار در استان به هیچ عنوان صحت ندارد. سرهنگ رضا شیراوژن اظهار کرد: این مطلب به طور کلی کذب است و مردم تنها به اخباری که از طریق معاونت اجتماعی منتشر می‎شود اعتماد کنند و از نشر مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی می‎شود خودداری کنند.