آرشیو دوشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۸۶
صفحه آخر
۲۸

توئیت نامه

خانم ها! بلیت بخرید ولی حق ندارید به ورزشگاه بیایید

عجیب ترین اتفاق در توئیتر این بود که خبر رسید سایت فدراسیون فوتبال، فروش بلیت برای زنان هم دارد. این طور شد که بعضی از کاربران زن در توئیتر ثبت نام کردند و بلیت گرفتند. البته بعد، این خبرتکذیب شد و زنان باز هم از ورود به ورزشگاه ناکام ماندند.

# دختران هرمزگان

اما خبر کشته شدن دختران هرمزگانی هنوز موضوعی است که در توئیتر پیرامون آن بحث می شود. همچنان سوال هایی بابت این اتفاق مطرح می شود و میزان تاسف و ناراحتی آدم ها از این اتفاق همچنان رو به افزون است.

# زیباکلام و عبدی

حضور چهره های سیاسی مثل سعید زیباکلام و عباس عبدی در توئیتر نیز یکی از اتفاقات مثبت این روزهاست. توئیت های این چهره ها معمولا با استقبال و بحث های زیادی روبه رو می شود. مثلا این توئیت عباس عبدی: بانکداری اسلامی مثل باغداری بدون باغ است. یا حضور سعید زیبا کلام همراه با فعالان دانشجویی در خانه رضا شهابی یا واکنش آنها به وضعیت علیرضا رجایی.

# کره شمالی

رهبر کره شمالی هم همچنان سوژه توئیت های بسیاری می شود. کاربران زیادی درباره وضعیت کشورش، بمب های اتمی و تهدیدهایی که او برای استفاده از بمب ها می کند توئیت می کنند. یکی از کاربران او را به پسرک کوچکی تشبیه کرده که تصورش از بمب ها و کشورها مثل کسی است که پشت ایکس باکس نشسته است. خلاصه در توئیتر هر روز کلی از دست او حرص می خورند و نگرانند که جنگ تازه ای آغاز شود.