آرشیو دوشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

سری جدید «کاغذ رنگی» از مهرماه

شبکه چهار سیما از مهرماه سری دوم برنامه «کاغذرنگی» را به روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، سری جدید برنامه «کاغذ رنگی» به تهیه کنندگی محمود فاتحی، سردبیری احسان رضایی و اجرای مارال دوستی در بخش های متنوع با هدف ترویج کتابخوانی، تولید می شود.

ضرغامی در «سینما یک» شبکه یک

برنامه «سینما یک» این هفته میزبان سیدعزت الله ضرغامی است.

به گزارش روابط عمومی برنامه، از آنجا که در سری جدید برنامه سینما یک به تهیه کنندگی و سردبیری غلامعباس فاضلی، منتقد و نویسنده سینمایی، از شخصیت های فرهنگی مختلفی برای حضور در برنامه دعوت می شود، این هفته ضرغامی در سینما یک حضور خواهد یافت تا درباره فیلم مورد علاقه اش در استودیوی برنامه به گفت وگو بنشیند. او یک فیلم سینمایی محصول 1990 را به عنوان فیلم پیشنهادی اش برگزیده که دارای جنبه هایی هیجانی و ماورایی است. برنامه سینما یک، پنجشنبه شب ها از شبکه یک سیما پخش می شود. این برنامه در گروه تامین برنامه شبکه یک سیما تولید شده است.

محیط زیست به روایت رامبد جوان

مستند «حیات خانه ما» با روایت رامبد جوان و کارگردانی سیدمانی میرصادقی در 27 قسمت هر شب ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، مستند داستانی «حیات خانه ما» موضوعات مختلف محیط زیستی مثل گونه های در حال انقراض، تالاب ها و... را دستمایه خود قرار داده است.

تمدید مهلت جشنواره «ایران من»

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره فرهنگ مردم و رادیو به علت استقبال و درخواست مخاطبان رادیو ایران تمدید شد. به گزارش ستاد خبری جشنواره ایران من، مهلت قبلی دریافت آثار تا 15 شهریور تعیین شده بود اما درخواست های زیاد مخاطبانی که قصد شرکت در این جشنواره را داشتند باعث شد مهلت ارسال آثار تا پایان مهر تمدید شود.

انتصاب مدیرکل فضای مجازی معاونت استان ها

به گزارش روابط عمومی معاونت استان ها، حمیدرضا زندی در حکمی به عنوان مدیرکل فضای مجازی معاونت استان های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.