آرشیو یکشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۳۰
ورزش
۱۱

گوناگون

اوجاقی: به دنبال کسب 5 مدال هستیم

اوجاقی سرمربی تیم ووشو جوانان گفت: به این فکر نمی کنم در 5وزن اعزامی، 3 مدال طلا کسب کنیم وفقط به دنبال این هستم 5 مدال خوشرنگ درجهان به دست بیاوریم.رقابتهای ووشو قهرمانی جهان مهرماه درروسیه برگزارمی شود.

تمجید از ملی پوش ایرانی

گادژیف گفت: هنوز نمی دانم عزت اللهی در چه شرایطی قراردارد اما می تواند بر اساس استانداردها می تواند به ما کمک کند. او بینش فوتبالی خوبی دارد و زمانی که تیم آمکار بازی تهاجمی انجام می دهد می تواند کمک کننده باشد.

کامیابی نیا: بازی با الاهلی حیثیتی است

هافبک تیم پرسپولیس گفت: بازی با الاهلی حیثیتی است.

کامیابی نیا گفت: با بردی که مقابل گسترش فولاد به دست آوردیم، شرایط خوبی داریم. امیدوارم طی روزهای آینده به خوبی ریکاوری کنیم و برای بازی با الاهلی آماده شویم.

رحمان، بهترین سال شد

برترین های سال 2017 پارالمپیک طی مراسمی درامارات معرفی شدند. دراین مراسم سیامند رحمان ازایران به عنوان برترین پارالمپیک مرد سال معرفی شد.رحمان در بازی های پارالمپیک ریو موفق شد وزنه 310 کیلوگرمی را مهار کند؛ کاری که تا به حال هیچ پارالمپینی موفق به انجام آن نشده است.

تیم فجرسپاسی صعود کرد

درادامه رقابت های فوتبال جام حذفی دو تیم ذوب آهن وفجرسپاسی درفولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 120 دقیقه به تساوی یک به یک رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی تیم فجربه برتری 4 به 2 رسید و به مرحله بعدی صعود کرد تا قلعه نویی یک جام را از دست بدهد.

شکست پارس، صعود نساجی

تیم فوتبال پارس جنوبی جم که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است در بازی اول جام حذفی شکست خورد وکناررفت.درادامه رقابت های فوتبال جام حذفی تیم های پارس جنوبی ونساجی به مصاف هم رفتند که درپایان 120 دقیقه دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.درضربات پنالتی این تیم نساجی بود که عملکردی بهتری داشت وبه برتری رسیده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

پرواز تیم ملی والیبال به ژاپن

تیم ملی والیبال ایران با 14 بازیکن برای حضوردرمسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان به ژاپن رفت. هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان با شرکت تیم های ژاپن، ایران، فرانسه، برزیل، آمریکا و ایتالیا از

21 شهریور برگزار می شود.