آرشیو دوشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۵۹
ورزش
۱۸

خبر

شکست پرگل دختران فوتبالیست

تیم جوانان بانوان ایران در نخستین دیدار خود 8 بر صفر مغلوب چین شد. به گزارش ایسنا، تورنمنت چهارجانبه چین در حال برگزاری است و تیم های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و چین به مصاف یکدیگر رفتند و ملی پوشان ایران با نتیجه 8 بر صفر مغلوب چین شدند. دیدار بعدی ملی پوشان ایران برابر ژاپن، روز سه شنبه 21 شهریور ماه ساعت 15:00 به وقت محلی برگزار می شود. ایران، چین، آمریکا و ژاپن چهار تیم حاضر در تورنمنت چهارجانبه چین هستند.

نظرمحمدی از سرمربیگری سپیدرود استعفا داد

سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از شکست مقابل حریف سنتی این تیم، یعنی ملوان بندرانزلی از سمتش استعفا کرد. سپیدرود در خانه مغلوب ملوان شد و این درحالی بود که برخی تماشاگران رشتی، شعارهایی را علیه او سر دادند. البته نظرمحمدی بین هواداران سپیدرود سرمربی محبوبی است اما نتایج ضعیف او در لیگ برتر و گرفتن فقط چهار امتیاز از پنج بازی، به همراه حذف از جام حذفی، موقعیت نظرمحمدی را به خطر انداخته است. به گزارش سایت 90 برخی خبرها حاکی از آن است که شهاب مومنی، مدیرعامل تیم سپیدرود رشت، با استعفای نظرمحمدی مخالفت کرده است؛ اما خود نظرمحمدی هم نمی خواهد در سپیدرود بماند.

مکان بازی ایران و روسیه مشخص شد

فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد دیدار دوستانه این تیم با ایران در ورزشگاه کازان برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران اولین دیدار دوستانه خود را بعد از صعود به جام جهانی، برابر توگو برگزار خواهد کرد و سپس باید روز 18 مهر در کازان به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه برود.