آرشیو دوشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۳۱
شهرستان ها
۵

بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز از شرکت داروسازی سها

کرج - خبرنگار رسالت: مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز به همراه جمعی از معاونان این مرکز در هفته دولت در راستای حمایت از تولید داخلی، اقتصاد و بهداشت از شرکت داروسازی سها بازدید کرد.

به گزارش رسالت البرز و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز البرز؛ علی رامک در حاشیه این بازدید گفت: صدا و سیمای مرکز البرز بر آن است تا در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال بتواند با شناسایی قطب های اقتصادی استان و هم اندیشی با این مراکز و تولید برنامه های فاخر گامی در جهت عمل به این شعار مهم بردارد.

وی با بیان این مطلب که شرکت سها یکی از مراکز موفق صنایع دارویی کشور است، ادامه داد: احترام به مصرف کنندگان مهمترین شاخصه این شرکت است که در کنار سلامت محصولات تولیدی رضایت مردم را فراهم نموده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز با مهم ارزیابی نمودن افزایش سلامت عمومی جامعه ابراز داشت: در نظرگرفتن مباحث فرهنگی و اثرات آن راهکار موثری در نهادینه شدن مصرف بهینه مواد دارویی و نقش آن در رشد و سلامت رشد شهروندان است.

وی تعامل و همکاری های مشترک بین رسانه استانی و تولیدکنندگان را از مصادیق اقتصاد مقاومتی بیان نموده و بر آمادگی رسانه استانی به منظور تولید برنامه های مرتبط با حوزه سلامت با مشارکت شرکت سها تاکید نمود.