آرشیو سه‌شنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۰
فوتبال ایران
۱۱

کوتاه از فوتبال

توقف جوانان ایران برابر عمان

تیم فوتبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در مسقط در حالی مقابل تیم جوانان عمان به میدان رفت که حاصل تلاش دو تیم تساوی یک یک بود. گل تیم جوانان ایران در دقیقه 20 توسط سجاد آقایی به ثمر رسید. محمد خدابنده لو، بازیکن تیم جوانان ایران در این بازی کارت زرد دریافت کرد.دومین دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال جوانان ایران و عمان در مسقط، سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.

قضاوت بانوان ایران در مسابقات آسیایی

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از قضاوت مهسا قربانی و سمانه محسنی در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال دختران آسیا خبر داد. این مسابقات از روز 19 شهریور در چونبوری تایلند آغاز شده که دو نماینده از ایران به عنوان داور و کمک داور انتخاب شده اند. این رقابت ها تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

کارت بازی علی کریمی صادر شد

علی کریمی می تواند تیم سپاهان را در هفته ششم لیگ برتر فوتبال همراهی کند.

کارت بازی علی کریمی، بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان که هفته گذشته به این تیم بازگشت، صادر شده است و می تواند زردپوشان اصفهانی را در هفته ششم لیگ برتر همراهی کند. سپاهان روز پنجشنبه 23 شهریور در خوزستان به مصاف فولاد می رود.

اعلام زمان دور بعدی جام حذفی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را اعلام کرد. سعید فتاحی پس از پایان دیدار منتخب پیشکسوتان ایران درخصوص زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام کرد بازی های این مرحله در تاریخ چهارم و پنجم آبان برگزار خواهد شد. قرار است تا فینال این رقابت ها، هر مرحله از جام حذفی قرعه کشی شود.