آرشیو یکشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۴
ورزش
۱۸

جلالی: پرسپولیس هم ممکن است اشتباه کند

مجید جلالی، سرمربی پیکان در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: طبیعی است هر تیمی در این شرایط با پرسپولیس بازی کند کار سختی داشته باشد. با این حال به نظرم هر تیمی پاشنه آشیل دارد و امیدوارم امشب در ورزشگاهی که پر خواهد شد، بازی خوبی انجام دهیم.

جلالی در پاسخ این پرسش که پاشنه آشیل پرسپولیس کجاست، گفت: ترجیح می دهم اگر چنین چیزی وجود دارد آن را در زمین عملیاتی کنیم. پرسپولیس پارامترهای مثبت زیادی در خط حمله دارد و در همین شرایط هم ممکن است اشتباه کند. یکی از این پارامترهای مثبت پرسپولیس قطعا نیمکت قوی این تیم است و همین مساله بازی با چنین تیمی را بشدت سخت می کند، اما بازی با پرسپولیس برای من و تیمم انگیزه بسیار بالایی ایجاد کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره این که تیمش فصل گذشته پدیده لیگ بود و چرا تاکنون نتوانسته نتیجه بگیرد، گفت: در پایان هفته پنجم، نتیجه بهتری نسبت به فصل گذشته در همین موقع گرفته ایم. به هر حال ما در خط حمله خلع سلاح شدیم و این مساله حداقل در شروع لیگ روی ما تاثیر منفی می گذارد. به هرحال باید در خلال بازی ها این تاثیر منفی را کم کنیم، اما همین حالا نیز شرایط ما بسیار خوب است.