آرشیو سه‌شنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۲۶
اقتصادی
۴

موسی الرضا ثروتی:دولت قانون یارانه ها را هرگز اجرا نکرده است

نماینده سابق مجلس اظهار کرد: دولت در مورد یارانه ها بنا به دلایلی هرگز قانون را اجرایی نکرده است چرا که طبق قانون 30 درصد از یارانه ها باید برای حمایت از تولید اختصاص پیدا کند اما یک درصد نیز به تولید اختصاص پیدا نکرد.

موسی الرضا ثروتی در گفت وگو با تسنیم، با انتقاد از رویکردی که اکنون در بین برخی مسئولین وجود دارد که به جای توجه به مصالح کشور به مصالح خود نگاه می کنند و به همین جهت زیر بار طرح های اساسی و لازم برای اقتصاد کشور نمی روند گفت: نمونه اش قانون هدفمندسازی یارانه ها که نیاز کشور این است بخشی از آن به تولید اختصاص پیدا کند و لازمه آن حذف برخی از افرادی است که درآمد بالایی دارند اما به جهت نگاه پوپولیستی که در این زمینه در بین دولتمردان وجود دارد این اقدام هیچگاه عملیاتی نشد همانگونه که وزیر دولت یازدهم نیز به چنین مطلبی اعتراف کرد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.