آرشیو سه‌شنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۶
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

بدشانسی های راننده ایرانی در میلان

راننده ایرانی حاضر در یوروناسکار بعد از برگزاری راندهای 9 و ده این مسابقات در رده نهم ایستاد. میثم طاهری با بدشانسی های عجیبی در این دو راند رو به رو بود که مانع ارتقای جایگاهش شد. طاهری در مسابقه اول از راند 9 به خاطر قفل شدن ترمز اتومبیلش تصادف کرد اما با همان وضعیت به کارش ادامه داد. او در نهایت از میان 25 نفر، در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. قبل از آغاز مسابقه بعدی راند 9، میثم طاهری متوجه شد سیستم برق رسانی اتومبیلش دچار مشکل شده است و تا رفع این مشکل، چند دور از مسابقه را از دست داد و در نهایت پانزدهم شد.

در روز دوم و راند ده این رقابت ها که در پیستی نزدیک به میلان ایتالیا دنبال می شد، طاهری به خاطر تصادف روز اول به عنوان نفر آخر کارش را آغاز کرد و با پشت سر گذاشتن 14 نفر یازدهم شد. او در مسابقه آخر راند ده نیز به عنوانی بهتر از سیزدهمی دست پیدا نکرد تا کارش را این گونه در ایتالیا به پایان برساند.

با مشاهده جدول رده بندی یوروناسکار در فاصله یک راند مانده به پایان رقابت ها که ماه آینده در بلژیک برگزار می شود، میثم طاهری در رده نهم است.

نکته عجیب، ثبت پرچم آلمان جلوی نام طاهری است که خودش در این باره به سایت ورزش سه گفت: این اتفاق با اشتباه مسئولان برگزاری رخ داده است. من با پرچم ایران شرکت کردم و به اشتباه پرچم آلمان جلوی نام من ثبت شده است. این موضوع را اطلاع دادم که بلافاصله اصلاح شد.