آرشیو چهارشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۹
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

منصوریان تو با ما چه کردی؟

#تبلت شورای شهر

گرفتن تبلت در شورای شهر خبری بود که توانست توجه کاربران توئیتر را به خود جلب کند. بحث های زیادی در این باره شد که چرا باید تبلت چهار میلیونی به طور رایگان در اختیار شورای شهر قرار بگیرد و اگر قرار است این شورای شهر هم بر همان مدار همیشگی پیش برود اصلا چرا رای دادیم؟ و... بعضی ها هم نوشتند نباید از اعضا انتظار داشت که با وسایل شخصی خود کار اداری انجام دهند و خلاصه حسابی درباره این موضوع مشغول بحث کردن هستند.

#نود

برنامه نود دیگر نکته ای بود که در توئیتر مطرح شد. دل هواداران استقلال حسابی خون است و مواردی که در نود مطرح شد باعث شد صدای خیلی ها دربیاید. کاربری نوشت اندازه 10 تا باخت بود، برنامه #نود برای #استقلال اما بازم ما هوادارها هستیم که ناراحتیم و بهت زده. بحث ماندن یا نماندن منصوریان و مشکلاتی که تیم با آن دست به گریبان است حسابی اعصاب همه را خرد کرده است.

#پیمان یوسفی

همانطور که خبر ممنوع التصویری پیمان یوسفی حسابی در توئیتر پیچید تکذیب آن هم بازتاب داشت. مخصوصا که معاون سیما گفته بود هر کسی نمی تواند درباره هر چیزی اظهار نظر کند. همین نقل قول باعث شد خیلی ها بنویسند وقتی مجریان ورزشی درباره همه چیز غیر از فوتبال حرف می زنند چرا کسی حرفی نمی زند ولی وقتی یک مجری ورزشی درباره حضور زنان در ورزشگاه و لزوم آن حرف می زند می شود غیرتخصصی؟