آرشیو چهارشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۹
ورزشی
۲۳

اخبار

مدال نعمتی تقدیم به شهدای مدافع حرم

بانوی کماندار پرافتخار کشورمان در بازگشت از رقابت های قهرمانی معلولین جهان که در چین برگزار شد، مدالش را به خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهید محسن حججی تقدیم کرد. زهرا نعمتی گفت: «امنیتی که امروز در کشور ما حکمفرماست، مدیون از خودگذشتی شهدا و خانواده های آنهاست و می خواستم با این اقدام از زحمات این شهدای گرانقدر و نیز ایثار و گذشت خانواده های گرامی آنها قدردانی کنم.» نعمتی در این رقابت ها به یک نشان طلا در ریکرو انفرادی زنان و یک نشان برنز در رقابت های میکس تیمی دست یافت.

ششمین حضور تکواندو در المپیک قطعی شد

پس از برگزاری جلسه کمیته بین المللی المپیک در شهر «لیما» پرو، حضور تکواندو در بازی های المپیک 2024 به میزبانی «پاریس» فرانسه به تصویب رسید. بنابراین تکواندو برای ششمین دوره در بازی های المپیک جایگاه خود را حفظ کرد. این رشته از سال 2000 در لیست بازی های المپیک قرار دارد.

نامه مدیران عامل سرخابی برای حق پخش

افتخاری مدیرعامل استقلال و همتای او در پرسپولیس، دیروز با انتشار نامه هایی جداگانه به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، خواستار احقاق حقوق خود از حق پخش تلویزیونی شدند. در بخشی از نامه طاهری آمده است:«از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در اخطار های خود نسبت به کسب مجوز حرفه ای سازی که یکی از الزامات آن حق پخش است به باشگاه ها بصورت مکرر هشدار داده، خواهشمند است نظر به مصوب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص این حقوق محقق باشگاه ها اقدامات لازم را مبذول فرمایید.»