آرشیو چهارشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۹
حوادث
۱۷

جنایت در بازار کفش

گروه حوادث/ مرد جوان با تصور اینکه نگهبان انبار کفش بازار حضرتی به همسر برادرش نظر دارد، او را به قتل رساند و بعدهم تسلیم پلیس شد.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 8:30 دقیقه صبح سه شنبه 28 شهریور گزارش مرگ پسر 21 ساله ای به دلیل خونریزی شدید ناشی از ضربات چاقو در بیمارستان اشرفی اصفهانی خیابان مولوی تهران به پلیس اعلام شد.با حضور بازپرس سجاد منافی آذر و تیم تحقیق در محل مشخص شد مقتول، نگهبان 21 ساله بازار کفش حضرتی تهران بوده که ساعت 6 صبح سه شنبه، با ضربات متعدد چاقو بشدت مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته بود.با توجه به وجود دوربین های مداربسته در محل، در گام نخست با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی، تصاویر بررسی شد و چهره متهم به دست آمد؛ در حالی که تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت آغاز شده بود، پسر 23 ساله ای به کلانتری 113 بازار رفت و به قتل نگهبان جوان اعتراف کرد.

متهم به ماموران گفت: «نگهبان انبار کفش یکی از اقواممان است که مدتی قبل به او مشکوک شدم. به نظرم می آمد که او برای همسر برادرم مزاحمت ایجاد می کند، شکی که به او داشتم باعث شد نقشه انتقامجویی از او را بکشم.به همین خاطر صبح سراغش آمدم و وقتی در را باز کرد با چاقو او را زدم.»

به این ترتیب به دستور بازپرس جنایی پسر جوان بازداشت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.