آرشیو چهارشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۷
فوتبال ایران
۱۱

نسخه رحمتی در استقلال پیچیده شد

گودبای پارتی مهدی در 90

مهدی رحمتی با تکذیب حرف های علیرضا منصوریان در برنامه نود، نسخه خود را به طور کلی در این تیم پیچید. علیرضا منصوریان تلاش کرد با وجود اتفاقاتی که بعد از بازی با پارس جنوبی جم رخ داد، رحمتی را بازگرداند. دوشنبه شب، اما روی خط نود، رحمتی حرف های منصوریان را تکذیب کرد تا دردسر را برای خودش دوچندان کند.

در لحظاتی که ملکی گفت منصوریان عامل اخراج رحمتی بوده، سرمربی استقلال تلاش کرد جواب او را بدهد: آقای ملکی شما یک بار سر تمرین تیم من نیامدید. شما نگفتید من از رحمتی، عکس خنده دارم؟ و ملکی گفت: شما نگفتید مهدی قهر کرده بود؟ منصوریان دوباره گفت: بله گفتم، اما قهر مهدی طبیعی بود. بازیکن بزرگ معمولا در این شرایط ناراحت می شود. من خودم رفتم دنبال مهدی... رحمتی اما وسط حرف منصوریان پرید و گفت: شما به من نگفتی. من خودم آمدم در جلسه. بعدش که این اتفاقات افتاد، شما آمدی اتاق من. او رسما منصوریان را تکذیب کرد تا بشدت او را دلخور کند. در این لحظه ملکی هم قهقهه ای زد تا سرمربی استقلال روی تصمیم خود مصرتر شود.

حالا از داخل تیم خبر می رسد، نسخه رحمتی به طور کامل پیچیده شده و این گلر دیگر در استقلال جایی ندارد. باید دید آیا مهدی نیم فصل جدا می شود و به تیم دیگر می رود؟ نکته این جاست که باشگاه یک سال دیگر با او قرارداد دارد. یعنی رحمتی علاوه بر امسال، سال بعد هم قرارداد بسته و استقلالی ها باید غرامت سنگینی به این بازیکن پرداخت کنند.