آرشیو چهارشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۷
ورزش
۱۸

سیدجلال حسینی: با جدیت بر می گردم

مصدومیت های طولانی سیدجلال حسینی باعث شده خیلی ها از این بنویسند که او دیگر باید بی خیال فوتبال شود. خیلی ها برای او جشن خداحافظی تدارک دیده اند و دارند شرایطی را فراهم می کنند که حتی اگر خود سید هم نخواهد، آنها به جای او بگویند: «خداحافظ.»

سید یکی از تاثیرگذارترین و بهترین بازیکنان فصل قبل سرخپوشان بوده است و این فصل هم داشت نمایش خوب فصل قبلش را تکرار می کرد که مصدومیت یقه اش را گرفت. طوری که فقط در چند بازی توانسته برای تیمش به میدان برود. در این شرایط بسیاری از سایت های خبری از این نوشته اند که او شاید خداحافظی کند؛ اما آیا عاقلانه است که در سال منتهی به جام جهانی، سید چنین تصمیمی بگیرد؟ خودش در این باره گفت: «این روزها شرایط بهتری دارم و اوضاع خوب است، اما شنیدن برخی خبرها آدم را ناراحت می کند. من و خداحافظی از فوتبال؟ دارم با جدیت تمرین می کنم که برگردم.»

سید ادامه داد: «اصلا فکرش را هم نکنید. روز به روز در حال بهتر شدن هستم و با قدرت برمی گردم.»

او درباره بازی با الهلال عربستان هم گفت: «در مرحله گروهی دو بار با آنها بازی کرده ایم و حسابی محکشان زده ایم. بازی سختی است، اما اگر قرار است فینالیست شویم، چاره ای نیست باید شکستشان بدهیم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد.»