آرشیو پنجشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۲۸
ورزشی
۹

آغاز سی و امین دوره لیگ برتر هندبال از امروز

سی امین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور پایان هفته جاری با برگزاری چهار دیدار رسما کار خود را آغاز می کند.

سی امین دوره رقابت های هندبال لیگ برتر باشگاه های کشور در بخش مردان بعد از یک تاخیر یک ماهه از امروز 30 شهریور ماه و با برگزاری چهار دیدار رسما آغاز می شود. این رقابتها قرار بود از سوم شهریور ماه با حضور 10 تیم برگزار شود اما به دلیل حضور تیم نفت و گاز گچساران در رقابت های جام باشگاه های جهان یک بار به دهم شهریور ماه موکول شد. به دنبال حذف دو تیم از قرعه کشی به واسطه عدم پرداخت ورودیه لیگ نیز مسابقات برای دومین بار با تاخیر به پایان این ماه موکول شد.

در هفته نخست مسابقات امروز پنجشنبه 30 شهریورماه تیم نفت و گاز گچساران که دو دوره پیاپی نایب قهرمان لیگ بوده میزبان تیم تازه لیگ برتری شده پتروشیمی مارون است. دو تیم با سابقه هپکو اراک و صنعت مس کرمان نیز در اراک به مصاف هم خواهند رفت.

اما در دیدارهای روز جمعه 31 شهریور ماه، تیم نیروی زمینی تهران میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است. تیم کبیر موتور کازرون نیز که اولین تجربه حضور در رقابت های لیگ برتر را بدست آورده میهمان تیم سنگ آهن بافق یزد خواهد بود.

برنامه هفته نخست لیگ برتر هندبال:

پنجشنبه 30 شهریورماه- ساعت 16:

* نفت و گاز گچساران - پتروشیمی مارون

* هپکو اراک - صنعت مس کرمان

جمعه 31 شهریورماه- ساعت 16:

* سنگ آهن بافق یزد - کبیر موتور کازرون

* نیروی زمینی تهران - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان.