آرشیو پنجشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۲۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

قاتل آتنا به دار مجازات آویخته شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: پس از صدور حکم اعدام قاتل آتنا دختر بچه 6 ساله پارس آبادی و تایید آن از سوی مراجع ذیصلاح این حکم صبح دیروز اجرا و قاتل به دار مجازات آویخته شد.

اردبیل- خبرنگار کیهان: سرهنگ «کریم نوری» اظهار داشت: به دنبال اعلام مفقودی دختر بچه 6 ساله ساکن شهرستان پارس آباد در 28 خرداد ماه سال جاری، پس از طرح شکایت از سوی والدین این دختربچه، تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی پیگیری پرونده را انجام و با بررسی های جامع پی بردند موضوع پرونده، مفقودی نبوده و قتل اتفاق افتاده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل، همسایه شغلی پدر مقتول بوده و در صنف رنگرزی فعالیت داشته که با اعترافات وی و جمع بندی مستندات، پرونده تکمیل و برای رسیدگی قانونی و صدور حکم به مقام قضائی ارسال شد. جسد این کودک پس از 20 روز در پارکینگ منزل مسکونی قاتل کشف شد. قاتل آتنا چهارم مرداد غیرعلنی محاکمه و حکم اعدام وی یک هفته بعد صادر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: پس از اقدام هوشمندانه ماموران پلیس آگاهی و سیر مراحل قانونی و رسیدگی سریع به پرونده از سوی مقام قضائی و صدور و تایید حکم اعدام، این حکم دیروز اجرا و قاتل در ملا عام به دار مجازات آویخته شد.

مردم پارس آباد مغان که در انتظار مجازات قاتل در ملاء عام بودند از اقدام سریع و به موقع دستگاه قضایی در صدور و اجرای حکم قدردانی کردند.