آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۹
ورزش
۱۸

آخرین اخبار

سقوط یک پله ای پرسپولیس

تیم نفت طلاییه تهران در دومین بازی با مربیگری علی کریمی با نتیجه 3 بر یک مقابل پیکان شکست خورد. این تیم در اولین بازی با مربیگری کریمی به تساوی بدون گل مقابل گسترش فولاد رسیده بود.

در دیگر دیدار حساس دیروز تراکتورسازی در تبریز با نتیجه 2 بر یک مقابل پدیده شکست خورد تا روند کم نقص تیم مشهدی تداوم داشته باشد. برد پدیده موجب شد این تیم به رده دوم جدول برسد و پرسپولیس را یک پله پایین بکشد تا 5 امتیاز بربادرفته در دو بازی اخیر، حسابی به ضرر این تیم و هوادارانش تمام شود.

در ورزشگاه تختی تهران هم سایپا در برابر پارس جنوبی جم صدرنشین فعلی لیگ برتر بازی کرد که این بازی با تساوی یک - یک تمام شد. پارس جنوبی با این تساوی 17 امتیازی شد. برای سایپا سلیمانی(86) و برای پارس حمدی نژاد(96- پنالتی) گل زدند.

باشگاه پرسپولیس: حکم محرومیت طارمی نرسید

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد هنوز حکمی از سوی فیفا مبنی بر محرومیت مهدی طارمی به این باشگاه نرسیده است. طارمی ابتدای فصل قبل همراه با رامین رضاییان راهی تیم ریز اسپور ترکیه شده بودند و بعد از مدتی حضور در این تیم به پرسپولیس برگشتند.

در این مورد گفته شد باشگاه ترکیه ای از طارمی به علت ترک تمرینات تیم شکایت کرد و کار به فیفا کشیده است. شامگاه دیروز خبری منتشر شد مبنی بر این که فیفا مهدی طارمی را به دلیل تخلف در این پرونده 4 ماه محروم و باشگاه پرسپولیس را به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات زمستان امسال و تابستان سال آینده محکوم کرده است. روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: هنوز هیچ حکمی در این مورد به باشگاه اعلام نشده است. البته اخباری از فدراسیون فوتبال درز کرده که حاکی از وصول نامه فیفا به فدراسیون است و شاید برای بررسی این نامه امروز جلسه ای در فدراسیون برگزار شود.