آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

روی خط عشق آباد

سارا سادات خادم الشریعه، درباره این که ترکمنستان، رقابت های شطرنج را تاکنون بخوبی برگزار کرده است یا خیر، گفت: رقابت ها در سطح استاندارد هر روز در یک دور برگزار می شود، اما در بازی های ترکمنستان روزی دو دور بازی می کنیم که کار را برایمان سخت می کند. من هشت ساعت و نیم بازی کردم که واقعا خسته شدم. غیر از این مساله همه چیز خوب است.

خادم الشریعه درباره سطح رقابت های شطرنج بازی های داخل سالن آسیا گفت: سطح رقابت ها بالاست و بیشتر کشورها با بازیکنان قوی خود شرکت کرده اند.

رحیمی، احمدی و ایری نمایندگان کشتی ایران در رقابت های نیمه نهایی کشتی آلیش برابر حریفان خود از تیم میزبان شکست خوردند و در پایان برنز گرفتند.

مهدی انصاری، شناگر ایران گفت: خوشحالم توانستم رکورد ملی را در صد متر قورباغه حدود یک ثانیه جابه جا کنم. حریفان قدرتمندی از قزاقستان و چین که قهرمان المپیک هستند، در این رقابت ها شرکت کردند.

محمد دانشور که در رقابت با علی علی عسگری توانست به فینال دوچرخه سواری اسپرینت راه پیدا کند، گفت: از بدبیاری ما بود که به یکدیگر خوردیم. ما هفت سال است کنار هم رکاب می زنیم و به رقابت با هم آشنا هستیم. مهم نبود چه کسی به فینال برسد، چون هم تیمی بودیم.

علی عسگری هم گفت: قزاق ها به عنوان حریفان ما در کمپ سوئیس تمرینات خود را برگزار کردند. آنها دارای کمپ چوبی هستند و توانستند پیشرفت کنند. به دلیل نداشتن پیست چوبی، امکانات ما ضعیف است. هر وقت هم در پیست های چوبی تمرین نکردیم، نتایج خوبی نگرفتیم.