آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۹
فوتبال ایران
۱۱

هفته ششم لیگ یک با تقابل فکری نکونام آغاز می شود

روز سخت نفت برای حفظ صدرنشینی

لیگ دسته اول فوتبال در حالی امروز وارد هفته ششم می شود که نفت مسجدسلیمان صدرنشین این رقابت ها با خونه به خونه بابل تیم تحت هدایت جواد نکونام، حساس ترین بازی هفته را برگزار می کنند.

در این چارچوب در حالی امروز تیم رده دومی بادران در تهران کاری آسان مقابل راه آهن قعرنشین دارد که شاگردان محمود فکری در نفت مسجدسلیمان پذیرای خونه به خونه بابل هستند. نفت مسجدسلیمان که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز درکارنامه دارد در هفته های سپری شده نشان داده با هدایت و تجربه سرمربی نام آشنای خود عزمش را برای بازگشت به لیگ برتر جزم کرده، هرچند هنوز ابتدای راه است و صدرنشینی این تیم نیز نمی تواند ملاک قضاوت باشد اما به هر ترتیب جمع آوری امتیازات سرنوشت ساز در هفته های ابتدایی موفقیت درخور توجهی بوده که تیم محمود فکری بخوبی از پس آن برآمده است.

در سوی مقابل خونه به خونه بابل همچون نیم فصل دوم سال گذشته نتوانسته است خودی نشان داده و چهره یک مدعی را نشان دهد. این در حالی است که این تیم متمول جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی را هم به عنوان مربی به خدمت گرفته و امیدوار است بتواند روزهای بهتری در پیش داشته باشد. خونه به خونه هفته گذشته در وقت های اضافه در یک بازی جنجالی سه امتیاز را به تیم فجرسپاسی تقدیم کرد و باید دید نکونام سرانجام می تواند انتظارات مالک متمول باشگاه را برآورده کند.

برنامه بازی های امروز

بادران تهران راه آهن ساعت 15:45 ورزشگاه کارگران تهران، داور: محمدباقر پورباقر

نفت مسجدسلیمان خونه به خونه مازندران ساعت 17:30 ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان، داور: جواد رحیم زاده