آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۹
ورزش
۹

اوضاع PSG فعلا آرام شد

پاریسن ژرمن طی یک هفته گذشته اسیر موضوعی حاشیه ای بود که تمام بخش های این باشگاه متمول پاریسی را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

اختلاف کاوانی و نیمار بر سر زدن ضربات پنالتی و آزاد که در بازی هفته گذشته مقابل لیون به شکل بدی در رسانه ها بازتاب پیدا کرد، به خبر نخست این تیم تبدیل شد. حالا به نظر می رسد با پادرمیانی تعدادی از بازیکنان این بحران فعلا فروکش کرده است. آنطور که روزنامه فرانسوی اکیپ گزارش کرده، دنی آلوز برای این که تنش های موجود در تیمش از بین برود، هم تیمی هایش را در یکی از رستوران های پاریس به ضیافت شام دعوت کرد. اونای امری، مربی اسپانیایی PSG نیز در این باره صحبت کرد تا نشان دهد این اختلافات تاحدودی از بین رفته است. امری در این زمینه به خبرنگاران گفت: کاوانی و نیمار پنالتی زن های ما هستند و من مشخص می کنم که کدام یک در هر بازی پنالتی زن اول است. البته هر دو بازیکن باید مسئولیت قبول کنند. من با این دو هم به صورت خصوصی و هم در جمع بقیه بازیکنان صحبت کردم. وی افزود: آلوز اخیرا من، نیمار و کاوانی را به شام دعوت کرد و بنظرم این حرکت بسیار خوبی بود. خیلی مهم است که بازیکنان با هم صحبت کنند.

در همین حال، منابع خبری نیز روز گذشته گزارش دادند نیمار از هم تیمی های خود به دلیل مشکلات اخیر به وجود آمده عذرخواهی کرده است. خود کاوانی هم در مصاحبه با یکی از شبکه های رادیویی اروگوئه با بیان این که هیچ مشکلی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: نیمار تازه وارد این باشگاه شده و همه تلاش می کنیم تا او در سریع ترین زمان ممکن هماهنگ شود.