آرشیو دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۱۴
اقتصاد
۵

ویژه

ارایه سرویس های جدید در پیشخوان های بانک شهر

مدیر پروژه پیشخوان های شهرنت بانک شهر از ارایه سرویس های جدید بانکی در این پیشخوان ها خبر داد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا جاوید با تاکید براینکه ارتقای کمی و کیفی پیشخوان های شهرنت را در سال جاری با جدیت پیگیری کرده ایم، گفت: هم اکنون خدمات اینترنت بانک، صدور کارت هدیه، دستگاه خوددریافت و خودپرداز، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت، ارایه صورت حساب با مهر خیس، وصول چک های بانک شهر و همچنین امکان ارتباط با مرکز تماس در پیشخوان های شهرنت فراهم شده است.

جاوید تصریح کرد: درحال حاضر استان تهران دارای بیشترین تعداد پیشخوان شهرنت نسبت به سایر استان هاست، همچنین در هریک از استان های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس بیش از 20 پیشخوان در حال ارایه خدمات هستند.

رهبری و ایماندو عامل استقرار و ثبات نظام

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با برپایی نمایشگاهی در شرکت فولاد مبارکه، با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان و بسیجیان فولاد مبارکه، نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده لشگر زرهی 8 نجف اشرف، جانشین فرماندهی گروه موشکی 15 خرداد و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه برگزار شد.

خروجی دانشگاه ها باید منشا تحول در جامعه باشد

دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه 29 شهریور ماه با حضور در پنجمین جشنواره مهریاد که به مناسبت تقدیر از برگزیدگان آموزشی، پژوهشی و دانشجویی موسسه آموزش عالی مهرالبرز، آمار علمی کشور را ارایه کردند، طبق گزارش پایگاه نوآوری جهانی که کشورها را براساس محورهای مختلف بالغ بر 85 شاخص مورد ارزیابی قرار می دهد، رتبه ایران در سال 2013 و در سطح جهانی 113 و در سال 2017 به 75 تغییر یافته که به رتبه چهلم ارتقا یافته ایم که عمدتا این تغییر در بحث آموزش عالی بوده است.