آرشیو دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۱
فوتبال ایران
۱۱

کریمی: تغییرات در نفت فقط در حد نام مالک باشگاه بوده است

عصیان دوباره جادوگر

سرمربی نفت طلاییه گفت: درحالی که وقتی تغییری صورت می گیرد باید به تبع آن خیلی مسائل دیگر تغییر کند، اما در حال حاضر تغییرات در نفت تهران فقط در حد نام مالک بوده است.

علی کریمی که ابتدای فصل خیلی زود با مالک سابق باشگاه نفت به اختلاف خورد و استعفا کرد، در حالی روزهای گذشته با تغییر و تحولات مدیریتی دوباره به نفت بازگشت که ظاهرا با مالک جدید نیز به مشکل خورده است. او در گفت وگو با فارس افزود:ما از روزی که به نفت برگشتیم کارمان را طبق برنامه انجام داده ایم و از روز اول هم می دانستیم به دلیل کامل بودن لیست بازیکنان بزرگسال نمی توانیم بازیکن جذب کنیم اما همان موقع قرارمان این بود امکانات سخت افزاری و برخی نیازهای اولیه را برای تیم و تمرین تیم مهیا کنند، اما متاسفانه هنوز آنچه مد نظر کادر فنی برای تمرین بوده فراهم نشده است.

وی افزود: البته ما طی روزهای گذشته در این باره با مسئولان باشگاه به دفعات صحبت کرده ایم و اکنون هم امیدواریم هرچه سریع تر شرایط بهبود پیدا کند.

کریمی ادامه داد: ما به این مجموعه اطمینان کردیم و حاضر شدیم برگردیم؛ در حالی که بعد از جدایی اولمان هیچ حرفی نزدیم و پیگیر مسائل زندگی خودمان بودیم. از همان روز اول تمام حرف هایمان را زدیم و تنها جوابی که می شنیدیم پاسخ مثبت و قول مساعد برای همکاری بود.

وی تصریح کرد: تا روزی که مسئولیت تیم به عهده ام باشد با تمام توان کارم را انجام می دهم با این که قرارداد خوب دو ساله ای با باشگاه دارم و می توانم نسبت به خیلی مسائل بی تفاوت باشم و فقط به مبلغ قراردادم فکر کنم؛ اما هیچ وقت به این شکل زندگی نکرده ام و اگر به نتیجه قطعی برسم که واقعا شرایط مهیا نباشد، می روم تا از شرایط فعلی ام در نفت سوءاستفاده نشود.