آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۴۴
ورزش
۱۱

گوناگون

صادقی طلا برگردن آویخت

ایمان صادقی با پیروزی دردیدار فینال وزن 61 کیلورقابت های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا به مدال طلا دست یافت.

تیم فوتسال بانوان برنزی شد

تیم ملی فوتسال بانوان ایران دردیدار رده بندی بازی های داخل سالن آسیا با برتری مقابل چین مدال برنز گرفت. تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز گذشته با شکست مقابل ژاپن از رسیدن به فینال بازماند.

قهرمانی زمانی درجام جهانی

مهدی زمانی به عنوان قهرمانی مسابقات تپانچه جام جهانی پاراتیراندازی در کرواسی دست پیدا کرد.همچنین دربخش تیمی مسابقات،تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد و تیم های صربستان و لهستان نیز به ترتیب اول و سوم شدند.

جوانمردی مدال نقره گرفت

ساره جوانمردی مدال نقره جام جهانی تیراندازی معلولین در کرواسی را به خود اختصاص داد.نشان طلا و عنوان نخست این مسابقات نیز به نماینده ترکیه رسید و نماینده مجارستان سوم شد.

کامیابی نیا نقره داغ شد

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین احکام خود کمال کامیابی نیا هافبک تیم پرسپولیس را به دلیل خطای خطرناک و خشنی که در دیدار مقابل الاهلی انجام داد به پرداخت مبلغ 3 هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم ملی ووشو در روسیه

ملی پوشان ووشو ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان امروز تهران را به مقصد روسیه ترک کردند. چهاردهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی ازروز جمعه آغاز می شود.

نزهتی: از استقلال3 امتیازمی خواهیم

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود گفت: برابر استقلال فقط به سه امتیاز بازی فکر می کنیم. نزهتی درباره دیدار امروزمقابل استقلال افزود: استقلال تیم پر مهره ای است و مطمئنا شرایط این تیم درادامه لیگ بهتر خواهد شد. استقلال هرچقدر هم مشکل داشته باشد، بازهم استقلال است. در زمین خودمان فقط برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

دانشجویان بربام آسیا ایستادند

تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران که در سومین دوره رقابتهای قهرمانی فوتسال دانشجویان آسیا در چین شرکت کرده بود دردیدارنهایی با برتری 4 بر 2 مقابل تیم عمان به عنوان قهرمانی رسید تا برای سومین بار عنوان قهرمانی قاره آسیا را از آن خود کند.