آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۲
اقتصاد
۴

سامانه وام ازدواج باز شد

سامانه وام ازدواج که طی روزهای اخیر در اغلب موارد گزینه ای برای انتخاب بانک عامل ارائه کننده تسهیلات به متقاضی اعلام نمی کرد، مجددا به حالت عادی برگشته و زوجین می توانند مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، از چند روز پیش متقاضیان وام ازدواج هنگام مراجعه به سامانه آن در بانک مرکزی طی مراحل ثبت نام در تعیین بانک عامل با مشکل مواجه می شدند، چرا که نام بانک در این مرحله وجود نداشته و به عبارتی ادامه ثبت نام غیرممکن بود. با وجود این که پایان شهریور زمان اتمام طرح ضربتی بانک مرکزی بود، اما اعلام شد تعلل زوجین در تکمیل پرونده و انجام روال ارائه تسهیلات موجب شد تا این طرح 15 روز دیگر تمدید شود. با این حال در روزهای اخیر متقاضیان هنگام مراجعه برای ثبت نام با مشکل مواجه شدند، هر چند که گفته می شود گاهی در ساعات اولیه روز تعدادی از بانک ها در سامانه امکان ثبت نام داشتند.

به هر صورت این موضوع موجب ابهاماتی برای متقاضیان ثبت نام وام ازدواج بود. دیروز دوشنبه سامانه مجددا به حالت عادی برگشت و زوجین می توانند ثبت نام خود را از سر گیرند. در این شرایط با توجه به این که طرح ضربتی وام ازدواج تا 15مهرماه ادامه دارد، زوجین می توانند از این امکان برخوردار شوند و در قالب این طرح تسهیلات خود را سریع تر دریافت کنند.