آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۲
فوتبال ایران
۱۱

کوتاه از فوتبال

تمرینات اختصاصی جباری و رحمتی

دو کاپیتان استقلال در زمان دوری از این تیم تمرینات خود را پیگیری می کنند.

مجتبی جباری و مهدی رحمتی بیش از یک هفته است که از حضور در تمرینات استقلال منع شده اند و نکته عجیب این است که مسئولان باشگاه اصلا تماسی با آنها نمی گیرند تا بگویند تصمیمشان چیست و این دو بازیکن قدیمی استقلال همچنان در بلاتکلیفی مطلق هستند. در این میان، این دوبازیکن تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کنند. رحمتی در سالن بدنسازی وزنه می زند و مجتبی جباری هم در زمین صنایع دفاع تمرین می کند.

دروازه بان تراکتور؛ 4ماه دور از میادین

دروازه بان تیم تراکتورسازی که چند وقت پیش دچار مصدومیت شده بود، بزودی زانوی خود را به تیغ جراحان می سپارد.

محمدامین بهرامی حدود یک ماه پیش در جریان یکی از تمرینات تراکتورسازی از ناحیه زانو مصدوم شده بود. در ابتدا مصدومیت این بازیکن پارگی رباط صلیبی تشخیص داده شده بود، اما مصدومیت وی پارگی مینیسک است. بهرامی حالا باید مینیسک پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. پس از این عمل، وی حدود چهار ماه دیگر می تواند برای تیمش بازی کند.

آسیب دیدگی نظرمحمدی

پس از پایان تمرین، در حالی که علی نظر محمدی قصد بیرون آمدن از رختکن را داشت روی پله خروجی رختکن سر خورد و مچ پایش دچار صدمه دیدگی شدید شد که به همراه پزشک و فیزیوتراپ سپیدرود بلافاصله به بیمارستان پورسینا رشت اعزام شد. بنابراین گزارش، پس از بستری شدن و انجام معاینه و عکسبرداری، مشخص شد مچ پای سرمربی سپیدرود دچار ضرب دیدگی شدید شده و باید پس از درمان بیش از دو هفته در گچ مورد محافظت قرار بگیرد.

فتح الله زاده؛ در سودای بازگشت

علی فتح الله زاده، مدیرعامل سرشناس و اسبق باشگاه استقلال همچنان مترصد فرصتی است تا دوباره به این سمت بازگردد؛ در حالی که منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش اعتقاد دارند فتح الله زاده کوچک ترین شانسی در این مورد ندارد.

با این حال شنیدیم فتح الله زاده بتازگی جلسه ای با برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال داشته و از آنها خواسته او را حمایت کنند تا دوباره مدیرعامل شود. حتی شنیدیم فتح الله زاده در این جلسه به صورت رسمی گفته: من بزودی به استقلال برمی گردم!