آرشیو چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۳
صفحه آخر
۱۲

سخنرانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در بحرین ممنوع شد!

رژیم آل خلیفه با صدور فرمانی به خطبای مساجد، هرگونه اظهارنظر علیه جنایات رژیم صهیونیستی را ممنوع اعلام کرد.

رسانه های صهیونیستی به نقل از برخی مقامات آل خلیفه گزارش دادند که دولت بحرین از خطبای مساجد خواسته از ایراد سخنرانی علیه رژیم صهیونیستی اجتناب کنند.

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» با اشاره به این فرمان نتیجه گرفته که عادی سازی روابط دیپلماتیک رژیم صهیونیستی با بحرین روز به روز جلوتر می رود.

این روزنامه صهیونیستی سپس با اشاره به اینکه «ایران دشمن مشترک بحرین و اسرائیل است «نوشته بحرین دشمنی قدیمی خود با اسرائیل را کنار گذاشته و دلیل آن هم سفر مسئولان فدراسیون فوتبال اسرائیل برای شرکت در کنفرانس فیفا در منامه در ماه می است و گفته می شود یک مسئول رسمی در سال آینده برقراری روابط بین دو طرف را اعلام خواهد کرد.»

به نوشته این روزنامه، عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی منحصر به افتتاح دفاتر هیئت های دیپلماتیک هم نخواهد بود، بلکه دو طرف برای تبادل سفر بازرگانان، شخصیت های دینی و حتی وزرا تلاش می کنند. چندی پیش نیز پادشاه بحرین ضمن اعلام مخالفت با تحریم رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای عربی و اسلامی، از تصمیم خود برای عادی سازی علنی روابط با این رژیم خبر داده بود. حمد بن عیسی آل خلیفه، در جریان دیدار با، مدیر مرکز «شیمون ویزیتال» اعلام کرده بود به اتباع بحرینی اجازه سفر رسمی به اسرائیل را هم می دهد. شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اخیرا توضیحات و تصاویر مراسم رقص و پایکوبی صهیونیست ها در بحرین را منتشر کرد. این هیئت یهودی که به مناسبت عید «حنوکا» (عید روشنایی) با بازرگانان بحرینی می رقصیدند، از نیویورک به این کشور سفر کردند و همه اعضای آن بازرگان نبودند!