آرشیو چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۳
شهرستان ها
۷

آغاز ورود اتباع عراقی بدون ویزا به محدوده منطقه آزاد اروند

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ورود اتباع عراقی بدون ویزا به محدوده منطقه آزاد اروند از سوم مهرماه آغازشده و تردد خودروهای عراقی به محدوده این منطقه نیز بعد از اربعین حسینی آغاز می شود.

عبدالله کعبی در دومین همایش تجلیل از فعالان حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند که در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: براین اساس اتباع عراقی می توانند صبح به آبادان و خرمشهر وارد شوند از امکانات این دو شهرستان استفاده کنند و بعدازظهر به کشور خود برگردند.

وی گفت: از کسانی که در پیشانی حوزه گردشگری آبادان و خرمشهر هستند درخواست می کنم مشکلات منطقه را به گردشگر نگویند، این گردشگر آمده لذت ببرد و تفریح کند، شما مزیت های آبادان و خرمشهر را به گردشگر بگویید تا گردشگر بار دیگر به آبادان و خرمشهر برگردد.

کعبی اظهار کرد: باید تلاش کنیم بامحبت و مهربانی برای گردشگران احساس اعتماد و امنیت را فراهم کنیم، اینکه درجایی فراتر از مبالغ قانونی هزینه ای اضافه دریافت بشود گردشگر را از بازگشت به منطقه ناراحت می کند، این موردی است که گردشگران گلایه دارند.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: اگر مشکلی داریم و خطایی در کار ما است. تذکر بدهند توضیح می دهیم، اگر قانع شدند که هیچ و اگر ما مشکل داشتیم عذرخواهی می کنیم و اگر اطلاعات غلط به آن اشخاص داده باشند ما تصحیح می کنیم.

کعبی از اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی به مقوله گردشگری در منطقه آزاد اروند خبر داد.

وی در پایان اضافه کرد: ما هم یک بازار 3 میلیونی را در استان بصره برای آبادان و خرمشهر پیش بینی می کنیم که فعالان حوزه گردشگری می توانند از ظرفیت پیش آمده استفاده کنند.