آرشیو چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۳
شهرستان ها
۷

انتقاد شدید امام جمعه تبریز از بی توجهی به منکرات در ادارات

امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورا، از بی توجهی به مسائل منکراتی در ادارات و سازمانها و نیز برپایی مجالس مختلط در برخی تالارهای شهر به شدت انتقاد کردند.

تبریز- خبرنگار کیهان: حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم، در ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: مسائل منکراتی اول باید در ادارات و نهادها حل شود.

وی افزود: نیاز به نظارت بیشتر در ادارات است. نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر، فقط حجاب نیست. ما امروز در سطح فرودگاه ها، شرکت های هواپیمایی و بیمارستانها با مشکل رو به رو هستیم که باید حل شوند. امر به معروف و نهی از منکر باید فرهنگ شود. تجربیات در معروفات باید به صورت کتابچه جمع آوری و چاپ و در اختیار ادارات قرار گیرد تا استفاده شود.

همچنین سرتیپ غلام عسگرکریمیان فرمانده سپاه عاشورای استان گفت: در برخی مجالس عروسی در تالارها، مراسمات بصورت مختلط برگزار می شود.

وی افزود: بروز برخی مشکلات در خوابگاه های دانشجویی و ناهنجاری ها در مجتمع های تجاری از سوی فروشندگان و نیز تبدیل ویترین عرضه لباس های زنانه به خانم های بزک کرده، از چالش های جدی آذربایجان شرقی است.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح ساخت: ناهنجاری ها در ویلاهای اطراف شهر به اپیدمی تبدیل شده و زمین های کشاورزی، ویلا می شوند و این موارد منجر به مسائل اقتصادی و ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی می شود.