آرشیو چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۳
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* آندری کوتسموس، دریافت کننده قدرتی اهل کشور اوکراین با مسئولان باشگاه والیبال شهرداری ورامین برای بازی در فصل پیش رو لیگ برتر به توافق رسیده است. این بازیکن سی ساله و 194 سانتی متری سابقه پنج فصل حضور در لیگ روسیه و در تیم اورال اوفا را در کارنامه دارد. شهرداری ورامین هم که در فصل گذشته با تمامی مشکلاتش به عنوان پنجم دست یافته بود در این فصل امیدوار است با هدایت فرهاد نفرزاده به روزهای خوبش بازگردد.

* مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا در سال 2018 به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار می شود. دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال آسیا از دهم تا هفدهم تیرماه سال آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می شود.والیبال نوجوانان ایران با هفت قهرمانی در قاره کهن آسیا که شش عنوان آن از سال 2005 تا 2014 به صورت متوالی به دست آمده است، عنوان پرافتخارترین کشور رقابت های قهرمانی آسیا را در پرونده کاری دارد و تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دهمین حضور خود در این رقابت ها، به دنبال کسب هفتمین قهرمانی است.چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال آسیا که در تبریز برگزار می شود، سهمیه رقابت های جهانی سال 2019 را به دست می آورند.

* در پایان رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان در کرواسی تیراندازان کشورمان در بخش رقابت های انفرادی، تپانچه بادی 10متر و خفیف 50متر موفق به کسب یک مدال طلا توسط مهدی زمانی و یک مدال نقره در P2 و یک طلا در P4 توسط ساره جوانمردی شد. همچنین در بخش رقابت های تیمی نیز تیراندازان موفق به کسب یک مدال نقره در P1 و یک طلا در P4 شدند.