آرشیو پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۱۷
اقتصاد
۵
ویژه

مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس: رهبری و ایمان، دو عامل استقرار و ثبات ایران

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با برپایی نمایشگاهی در شرکت فولاد مبارکه، با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان و بسیجیان فولاد مبارکه، نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف، جانشین فرماندهی گروه موشکی 15 خرداد و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فولاد، در این مراسم دکترسبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه، در سخنانی با یادآوری حماسه شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، به خصوص شهید محسن حججی، از فداکاری این عزیزان در راه استقلال و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد و گفت: ایام دفاع مقدس یادآور رشادت های ملتی است که با دست خالی و فقط با قدرت ایمان در تمام جبهه ها در مقابل قدرت های جهانی ایستادند و باعث شدند امروز درخت تنومند جمهوری اسلامی همچنان با عزت و اقتدار پابرجا بماند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور مرهون همین رشادت هاست، افزود: به پاس همه این ازخودگذشتگی ها ما نیز با کار در جبهه صنعت فولاد کشور تلاش خواهیم کرد تا ایران اسلامی همچنان سربلند بماند.

مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن قدردانی از تلاش کارکنان در ثبت رکوردهای جدید و با تاکید بر اینکه امروز میدان نبرد، میدان اقتصادی است گفت: چنانچه هرکس در هر سازمانی بتواند در جبهه اقتصادی به خوبی ایفای نقش کند، برنده است و از این راه توانسته است به کشور و آب وخاک خود خدمت کند.

دکتر سبحانی از رهبری و قدرت ایمان به عنوان دو عامل اصلی استقرار و ثبات نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: دشمنان ایران در محاسبات خود، به ویژه در دوران جنگ، به این دو عامل توجه نداشتند.

مدیرعامل فولاد مبارکه یادآور شد: امروز دستیابی به منافع اقتصادی علت اصلی بروز جنگهای بزرگ دنیاست. از این رو کشورهایی که به لحاظ اقتصادی قوی باشند، کمتر مورد هجوم قرار می گیرند.

دکتر سبحانی خاطرنشان کرد: امروز جوانان جبهه های دیروز در جبهه های اقتصادی و کار و تولید از کیان و اقتدار کشور محافظت می کنند.

فولاد مبارکه یک جبهه بزرگ اقتصادی و کارکنان آن رزمندگان این جبهه هستند. چه افتخاری بالاتر از اینکه حاصل این مجاهدت ها تامین بازارهای داخلی و حضور در بازارهای جهانی باشد؟